Her kommer jeg (pony) VRIINSK

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Her kommer jeg (pony) VRIINSK

Post by xtiny »

Jeg håber, I kan holde til en lille dyreiagttagelseshistorie i dag- jeg skal prøve at være tydelig.

Lige da, jeg steg af bussen, kunne jeg høre vrinsken, og der er er sat heste på marken ved forsamlingshuset igen. Den store skimmel med den lille sjask hale (Trahkener?), og så en lille brun- nå ja mørk fuks (araberpræget pony), der der kom i bedste: Her kommer jeg og blæste og vrinskede. Den løb op mod hegnet, og der gik godt nok en lille brun ponyhoppe på marken ved siden af. Men hvad der kom- var en kalv! :lol:

Og bagefter dens bekymrede kødkvægmor! :lol: :lol: :lol:

Den lille pony var ligeglad- og der stod arabertypen med sit lækre hår og forsøgte at blæse sig op- men! Det er ikke nemt at gøre indtryk, når fluerne bider, så den måtte ryste på hovedet- og sparke op i mod bugen.
Kun kalven fandt den uhyre interessant, mens det arme araberdyr stod der...
:ehj: :lol: :heidio:

Jeg troede ligeførst, det var en hingst- men det er en dame, hun er bare ny på folden.

Sikke fiasko, når charme, selvtillid og lækkert hår- må kæmpe mod fluer- og så kalven. :viben:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply