Elvira Madigan

Om stærke kvinder i historien - nogle af dem havde sikkert osse hest....
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Elvira Madigan

Post by Zippeline »

Det synes jeg ikke, du skal, KatieKat, for jeg har lige læst alle de fine historier i gennem, og det var en særdeles hyggelig overspringshandling.

Det kan da vække en interesse, hvis man er historieinteresseret! Og går man ud og genfortæller det, der står, uden selv at foretage noget som helst research, så synes jeg faktisk lidt, man fortjener en verbal latter-lussing. ;)

Selvfølgelig er kildehenvisninger også enormt hyggelige... og det kunne da være et forslag til fremtidige historier?


- Zip.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Elvira Madigan

Post by KatieKat »

Problemet er jo at jeg ikke kan huske alle de bøger jeg har læst gennem tiden. Jeg sidder jo som sagt ikke med bøgerne mens jeg skriver.

Jeg ville nu heller ikke flytte dem fra strigler Zip, jeg ville bare prøve at finde et andet sted på strigler end under autonome eksperter.
Vi kunne lave et sted hvor folk kunne skrive om ting de vidste lidt om som ikke er hesterelateret. Måske nogen ved noget om frugttræer eller nordiske heltesagn eller amerikanerbiler de gerne vil dele med os.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Deerhunter

Elvira Madigan

Post by Deerhunter »

Rolig nu - snup en valium! Alle kan nu og da lave en skrivebøf. Indlægget var bare ment som en rettelse - ikke som en kritik af KatieKat. Mere var der ikke i det.

Det skulle helst ikke udvikle sig, så nogle holder sig tilbage grundet overdreven kritik - skal vi ikke overlade det til et andet ikke-nævnt forum? :linski:
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Elvira Madigan

Post by Zippeline »

Ah ja, det er da også en mulighed!

Så længe de ikke forsvinder. :P

- Zip.
Lisbeth Sejberg

Elvira Madigan

Post by Lisbeth Sejberg »

Tænk jeg tror, jeg har fattet det :ehh: ..... jeg afholder mig gladeligt fra at læse de der "historier", når jeg nu kender skribentens mening med at skrive dem.
Jeg anerkender ikke den sammenblanding af diverse ting, som er hapset rundt omkring og som så viderebringes for at underholde folket.
Skal en skribent ikke forholde sig bare en smule kildekritisk selv, inden der bliver klikket på UDFØR ??
Det er bare ikke den slags personbeskrivelser, jeg gider bruge tid på, når skribenten åbent erkender, at hun ikke selv forholder sig kritisk til det skrevne.
Er I så tilfredse ??
Mvh. Lisbeth
Post Reply