stegt blomkål

User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

stegt blomkål

Post by Lena »

Føj for en laktaske, dét lyder også som noget der passer i FruGusses mave..............
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

stegt blomkål

Post by KatieKat »

Jeg skal have det her blomkålsnoget i dag. Glæder mig helt.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

stegt blomkål

Post by Stimata Doamna »

Vores supermarked har grønne blomkål, hvis det skal være Helle? Det skal ikke komme an på det da :hhansen:

Blomkålene findes også i lilla, jeg har en eller anden form for modvilje mod dem?? Grønsager i forkerte farver er mistænkelige....

Måske skulle vi prøve at lave retten med broccoli - det plejer at være en garanti for, at grønsagerne bliver spist op af alle :aribeth:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

stegt blomkål

Post by KatieKat »

Jeg så også de der lilla blomkål inde på Vesterbrogade i sidste uge. De ser dælme suspekte ud...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

stegt blomkål

Post by Lena »

:opkast: Lilla blomkål, blå kartofler og hvide gulerødder ér bare forkerte....... Det kan kun serveres for blinde........... Eller hvis man er på skrap slankekur.......... for det snupper da appetitten..........
aribeth

stegt blomkål

Post by aribeth »

arh hvor er i sarte.... de lilla er flotte og indeholder faktisk flere vitaminer!

De hvide gulerødder er sødere end de orange.

Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

stegt blomkål

Post by annetteB »

Ih, jeg ÆLSKER de lilla blomkål...som rå, i hvertfald: de kommer til at se sære ud som kogte.

Jeg er osse helt vild med Minaretblomkål: de er så smukke!
(og det er de lilla ærter osse: knaldlilla bælge med lysegrønne ærter i - dét ER sgu da flot!?!)

Sølvbeder (chards)i alle farver smager da osse MEGET bedre end de almindelige hvide, er jeg sikker på!?

Men de lilla kartofler er fæle: de giver begrebet "melet" en helt ny og skrappere betydning.
:opkast:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

stegt blomkål

Post by Lena »

Nej, fy da føj da.............. men de er sjove at dekorere med............ Selv rosenkål kan bruges i de fineste dekorationer............. og dét er jo heller ikke mad.............


:hhansen:
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

stegt blomkål

Post by MetteboDeluxe »

Mums så fik jeg også prøvet :ok: Det er da for nemt og lækkert :respekt: Flere af den slags retter tak :hhansen:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

stegt blomkål

Post by Lena »

Hi hiii............. Ja, det er nemlig godt. Jeg har købt endnu et blomkål som jeg agter at klemme ned i morgen.......... stegt!
Post Reply