disney var billigt til salg...

Post Reply
karina82
Posts: 66
Joined: Tue 17. Jan 2006 00:49

disney var billigt til salg...

Post by karina82 »

uuuuuh kender i det når man bare har lyst til at sælge hesten til den første og bedste???

disney var et fjollehoved i dag. 1 høre efter??? narhaj!!! 2: bukke hvergang man kommre igennem noget vådt (ny bund :-P ) wheee :roll:

nå ja - jeg kunne da trække ud uden at være fløjet til månen *g*

nå men damen er altså en DAME og sur og tvær var hun da hun skulle strigles bagefter.. og besluttede mig så lige for at mælkebaren lige skulle gøres ren. så blev damen nysgerrig og stod og gloede på hvad dulen jeg fingererede rundt der efter??? nå men hun snuste NOGET interesseret til min hånd bagefter - slikkede på den - og fik så min lillefinger i klemme mellem hendes tænder :-P

Vi børstede det værste sand af benene og jeg løsnede hende for at gå mod vandspiltovet - bagfra kommer så en anden hest - en vallak - jeg har kun ved i grimen - hvad gør damen?? brummer som en anden hingst - og VUPTI så står hun dælen dytme lodret på staldgangen (godt der er højt til loftet) - jeg fik et ryk i armen der ville noget - og UUUUUUUUUH hun var billigt til salg. hun har aldrig opførst sig sådan før - så jeg undrer mig godt nok.

kan reaktionen komme af "duften" af sig selv??? eller hvorfor mon??? nogen der har et bud???? (der modtages IKKE bud på selve hesten :-) - bare et bud på hvorfor hun var sådan?)

jeg kan oplyse at hun efter at have fået vasket hove og fik dækken på - begyndte at hoppe rundt i boksen da hun kom ind... men efter hun havde fået sit tilskudsfoder lidt senere var der ro på hende igen...

er hun uopdragen den lille - eller fik hun lige et klik i hjernen efter at have "snust til sig selv" så hun troede hun var en hingst?

i dyyyb undren
mvh

karina82

-den som ikke beg
Post Reply