HJÆLP til gavekøb til min kæreste

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Rutineretrytter2000
Posts: 1
Joined: Thu 6. Oct 2016 15:36

HJÆLP til gavekøb til min kæreste

Post by Rutineretrytter2000 »

Jeg er helt ny herinde, men har haft en del sjov med at læse nogle af de gamle tråde - det lader til at alle herinde kender hinanden sådan rimelig godt :jeanie:
Jeg står i et dilemma omkring hvad jeg skal give min kæreste i fødselsdagsgave og håber på, at I kan hjælpe mig. :ehh:
Min kæreste og jeg er begge 20 år gamle og da vi begge studerer er der ikke mange penge til overs hver måned, da vi sidder rimelig dyrt i vores lejlighed (som til gengæld er rigtig dejlig)
Han har en iPhone 6, som både skærm er smadret på og batteriet er ikke særlig godt længere og han snakker ofte om at han vil købe en ny når han får råd.
Nu overvejer jeg så, om jeg skal købe en ny skærm og et batteri til hans nuværende telefon. Jeg har fundet dem her: https://www.evermart.dk/iphone-6-reservedele og ved ikke om der er nogle af jer, som kender den side eller kvaliteten af produkterne? Umiddelbart ser det meget fint ud på trustpilot.

Udover det, så vil jeg gerne høre om det er en helt håbløs kedelig og dum gave at give "reservedele" når han selv går og tænker at købe en ny telefon. Jeg tænker bare, at med vores rådighedsbeløb så bliver det nok ikke lige foreløbelig at han kan købe en ny, men han vil i pricippet få en "ny" telefon igen hvis jeg køber dette...
Jeg håber virkelig I kan hjælpe, for som I nok kan høre så er jeg MEGET i tvivl!
Vi har været sammen i snart 2 år, hvis det hjælper på sagen.

Tak på forhånd! :heidio:
Mix0
Posts: 3
Joined: Sat 19. Nov 2016 06:11

Re: HJÆLP til gavekøb til min kæreste

Post by Mix0 »

Hvad med noget nyt tøj? 2trendy.dk - herretøj har masser af tøj på tilbud lige nu.
mixzer0
Posts: 2
Joined: Sat 19. Nov 2016 05:59

Re: HJÆLP til gavekøb til min kæreste

Post by mixzer0 »

Hvis du ikke har så mange penge, er lån også en mulighed. Hvis du kan få SU, bør du klart overveje dette, da det er mega billigt.

Ellers skal du til at undersøge forskellige udbydere, hvilket kan tage tid. Den her side: billige mobillån, er god til at undersøge forskellige lån.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: HJÆLP til gavekøb til min kæreste

Post by Dorte Hansen »

Giv ham et blowjob, og brug de penge du sparer på noget fedt til dig selv!
Nu med køter-bande!
Post Reply