Dilemma? Hvad skal jeg?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by Dorte Hansen »

Jeg ville blande mig fuldstændigt uden om...

Det må de sgu selv rode med.
Nu med køter-bande!
lenepp
Posts: 302
Joined: Sat 23. Oct 2010 13:31

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by lenepp »

Spørgsmålet er, om du vil være veninde med Tina. Det lyder ikke sådan. Så hold mund og kryds fingre for, at Kim er den golddigger du tror han er.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by Frieser9460 »

Åh... den er sgisme svær, den der... Havde du stillet det dilemma op for mig for... lad os bare sige 5-10 år siden, ville jeg uden tvivl i mit sind have svaret, at jeg syntes, Tina havde ret til at vide besked, frem for at skulle føres bag lyset af den mand, hun elsker...

Sidenhen har jeg måttet erkende, at verden måske ikke nødvendigvis er helt så sort/hvid...

Så nu tænker jeg umiddelbart, at jeg faktisk synes, det er fint, at du konfronterer ham... men ellers synes jeg faktisk, at du skal blande dig uden om. Det er SUPER synd for Tina, hvis hendes kæreste fører hende bag lyset og søger andre damer bag hendes ryg, mens hun tror, at de er hinandens eneste ene... men du ved ikke, om Tina vil foretrække det på den måde, eller helst vil forblive i uvidenhed, og det er i bund og grund også en sag mellem dem. De er voksne mennesker begge to.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by xtiny »

Hvorfor spørger du så ikke Kim, om han ikke ligrsom har glemt noget på nettet? :peg:
Hvornår er profilen fra?

Man kan jo oprette meget på nettet, som man glemmer. -poogift
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by Malouhsen »

Jeg synes nu det skal siges. Hvem pokker vil leve sammen med en som er på tinder?
Hvis hun ved det og det er en del af deres aftale ift. deres ægteskab osv. så er der jo ingen problemer i at han er derinde, men ellers tænker jeg da de fleste ville foretrække at vide hvis deres kæreste/ægtefælde lavede snavs.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by Illum »

Hvad gjorde du så Ped ?
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by Illum »

:-)
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Dilemma? Hvad skal jeg?

Post by KatieKat »

Jeg havde sagt det. Jeg ville ønske at andre gjorde det samme, hvis jeg var ved at gifte mig med en idiot....
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply