Det her sommer og halløj

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Det her sommer og halløj

Post by Frieser9460 »

Sommer, hvor??? :hhansen: :hhansen: Her pis-regner det...

Ej pjat, det var vist lækkert vejr i det nordjyske, den weekend der var Hjallerup Marked, har jeg ladet mig fortælle... men jeg var ikke selv til Hjallerup Marked i år. Faktisk var jeg ikke engang i Nordjylland den weekend! :hhansen:

I stedet var jeg på "for-ferie" sammen med min søde, dejlige (og stadig ret nye) kæreste i hans kusines sommerhus på Tuse Næs på Sjælland. :elsk:

Vi skulle sammen af sted på den årlige "bestyrelses-ferietur" med de andre fra vores lokale DN-bestyrelse (DN = Danmarks Naturfredningsforening); en tur som i år gik til Møn, og havde i den forbindelse lige lyst til et par alene-dage sammen, før vi mødtes med de andre på Møn søndag aften. Der var dog også vældig lækkert vejr på Tuse Næs... og selv om jeg faktisk stort set plejer at være til Hjallerup Marked hvert år, savnede jeg det ikke i år. Dels var min ferie bare bedre... og samtidig synes jeg også, at de seneste par år på Hjallerup Marked har været lidt skuffende... Kræmmerbod efter kræmmerbod med mere eller mindre det samme "skrammel", og hestene har heller ikke været et alt for opmuntrende syn, selv om den del dog retfærdigvis er blevet noget bedre hen over de seneste år.

Bogen om Hjallerup Marked har jeg - eftersom jeg ikke var deroppe i år - heller ikke købt mig. Bliver den ikke tilgængelig på nogle af de lokale biblioteker, monstro? For jeg vil da sådan set gerne se den. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Det her sommer og halløj

Post by Frieser9460 »

Jep... ny kæreste! :hhansen:

Det er efterhånden ved at være nogle måneder siden, eks'en og jeg valgte at slutte vores forhold; det var en gensidig beslutning helt uden drama. Et eller andet sted i løbet af de seneste par år er kærligheden simpelthen bare døet ud, desværre. Men vi fik da - trods alt - det meste af 10 gode år sammen.

For kort tid siden fandt jeg så sammen med en af "kollegaerne" i den lokale Jammerbugt-bestyrelse i Danmarks Naturfredningsforening; en rigtig sød økologisk bonde, som har slået benene fuldstændig væk under mig, må jeg nok tilstå. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Det her sommer og halløj

Post by Frieser9460 »

Tak. :-)

Det er selvfølgelig rigtig trist, at det gamle forhold døde ud - jovist havde vi da vores udfordringer, men min eks er en god og rar mand, og indtil de seneste 3-4 år, hvor det langsomt er gået ned ad bakke, havde vi faktisk et OK forhold! Men ja, hvis ikke kærligheden holdes i live, så dør den langsomt ud...

Til gengæld har jeg p.t. fornøjelsen af at være forelsket som aldrig før - jeg tror ikke, at jeg har været så "hårdt ramt" siden min allerførste store forelskelse, da jeg var teenager, hvis dette da faktisk ikke er endnu værre. :hhansen:
Det her er en mand, jeg både kan se mig selv få børn og blive gammel sammen med. Så jeg håber VIRKELIG, at det viser sig at være "the one". :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Det her sommer og halløj

Post by Frieser9460 »

Jep, delingen af dyrene er aftalt. :-)

Hvis nogen lige mangler en Frieser, der er 100% klar til det hele, men ikke alderssvarende uddannet eller en sød lille mini-shetterhingst med charme, selvtillid og lækkert hår, så er Falle til salg, og Bernhardt gives væk til rette hjem. :linski:

Resten er fordelt med hovedparten til mig og nogle få til eksen.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
felsen
Posts: 1
Joined: Sat 7. Jan 2017 08:18

Re: Det her sommer og halløj

Post by felsen »

Jeg elsker sommer og fest, for at være ærlig, er vinteren bare frysning, og jeg kan ikke gøre noget, men skating.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det her sommer og halløj

Post by 99E »

felsen wrote:Jeg elsker sommer og fest, for at være ærlig, er vinteren bare frysning, og jeg kan ikke gøre noget, men skating.

Så vil jeg anbefale at du IKKE flytter til Grønland. :gave:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Det her sommer og halløj

Post by Godzilla »

Det er så fedt at følge med Friser. Du har da fået et drømmeliv :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply