Lige nu..........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Lige nu..........

Post by HeidiO »

Så vidt jeg ved, så kan jeg pga bygningsfejl kun få månedslinser, er de meget mere bøvlede end endagslinser?
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Lige nu..........

Post by misssophie »

næh, det er et spørgsmål om vane. i stedet for at smide dem ud, lægger du dem i noget rensevæske til næste dag
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lige nu..........

Post by 99E »

HeidiO wrote:Så vidt jeg ved, så kan jeg pga bygningsfejl kun få månedslinser, er de meget mere bøvlede end endagslinser?

Jeg har månedslinser.
Jeg tager dem ud hver aften og smider dem i en dertil anskaffet beholder med rense æske. Sætter dem i igen næste morgen. Det er det.

Jeg tror altså godt man kan få toriske linser til andet end månedsbrug i dag?
Jeg ville egentlig gerne have enten Uge- eller dagslinser - har bare ikke taget mig sammen til det endnu.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Lige nu..........

Post by Frieser9460 »

Hold da op, det er længe siden, nogen har skrevet i denne her tråd...

Men altså... lige nu sidder jeg og arbejder flex, mens jeg kigger ud på regnen udenfor. Det skal jeg gøre indtil kl. 19 i aften... gaaab... men så har jeg til gengæld en dejlig kort dag på fredag. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Ser jeg "Hammerslag fra Grøndland" :-)
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Kigger jeg forbi og tjekker om der sker noget på Strigler....som andre www sider ikke meget.
Post Reply