Lige nu..........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Får hun nogen former for led supplement ? Cortaflex fx eller den her fra Havens, den giver jeg selv året rundt og nok resten af hans liv, til en af mine.

http://shop.havens.dk/shop/equiforce-ma ... -202p.html
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

Sidder jeg og messer: "jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp-jeg skal ikke have hundehvalp"

Har været med sønnikke og svigerdatter ude og se på hvalpe. Damn de er bare alt for søde sådan nogen 3 uger gamle hvalpe....
Nu med køter-bande!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

Golden retriever....

Og de har reserveret én. En lille fin hanhund der skal hedde Luffe..

Og hvor var det svært ikke at reservere en til mig også...
Nu med køter-bande!
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

Ja Golden retriver er nogle skønne hunde. Min første hund var en Golden, som vi alle elskede højt.
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

Ja Golden retriver er nogle skønne hunde. Min første hund var en Golden, som vi alle elskede højt.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

De har brugt rigtig lang tid på at læse op på og møde en masse forskellige racer.

De har haft en hund før, men det var en blanding de "arvede" da den var et år. De nåede dog kun at have ham i 1½ år, så måtte de sige pænt farvel fordi han fik kræft.

Efter 3 mdr. blev de enige om at huset simpelthen var for tomt uden en hund, så jagten gik ind på at finde den rigtige.
Det har så taget 22 mdr. med besøg hos avlere (af masser af forskellige racer), næsten hver weekend, før valget faldt på at det skulle være en retriever. (Enten en labrador eller golden)

Og i går var lykkens dag, det 7 kuld vi var ude at kigge på efter racevalget var på plads, var vi heldige at den rigtige hvalp var der....

Nu skal vi så bare vente knapt 6 uger på at lille Luffe flytter hjem til dem.
Nu med køter-bande!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

smukke-ped wrote:Luffe??? Ej altså.... :peg:

Ja, det synes jeg også, men de mener helt bestemt at når det nu er deres hund så skal de selv bestemme navnet.. :peg:

Jeg synes helt bestemt at jeg burde have bestemt. Så havde jeg kaldt den Mogens....
Nu med køter-bande!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

Drikker jeg kaffe og spiser en ostemad.

Ostemadder er Gåååådt!
Nu med køter-bande!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Nyder den stille regn, og den fantastiske grønne farve som er forår. Og et krus the.
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

Indtages kaffen. Derefter går turen til byen. Der skal handles ind. Køleskabet er tomt. :hhansen:
Post Reply