Lige nu..........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Lige nu..........

Post by Illum »

Er jeg blevet færdig med at rive min ridebane over med en hørive, bred og letvægt er sådan en, men stadig en håndrive med skaft. Glæder mig til min ridebaneplaner bliver leveret :-)

Bare så I ved det :linski: hvad enten I vil eller ej.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lige nu..........

Post by Dorte Hansen »

Overvejer jeg om jeg skal rydde op i mit tøj....

Men jeg gider ikke rigtigt, så måske det hellere må være en anden dag...

Og jeg har også noget kaffe i min kop, det drikker jo ikke sig selv, så jeg tror sgu bare jeg bliver siddende her på min popo og dovner den af resten af dagen..
Nu med køter-bande!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Lige nu..........

Post by Buusser »

Feder den i sofaen. Har været til barnebarnets første fødselsdag. Det gik super fint..

Skal jeg bevæge mig ned og hente en kop kaffe? Det tror jeg nok jeg skal...
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Venter jeg på vores dygtige entreprenør komme forbi har 10.30
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Nix total 100% med regning og det hele..

Han har bare meget travlt så køre rundt i weekenden, og kigger på opgaver.

Vi er jo faste kunder hos ham, så vi er med på sådan en søndags tur :-)
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Lige nu..........

Post by Anita »

Overvejer jeg at stoppe med heste...
1 stk halt på begge forben - hestehospital og efter al sandsynlighed MRI scanning til kontrollen om 14 dage - hun har så også lige bestemt sig for at rulle i hegnet så der nu er flænger og hævelse også på et bagben... godt dyrlægen alligevel skulle her ud, på en ellers dejlig søndag (!) til nr. 2 hesten som har reddet sig en gevaldig flænge på skulderen..

Næste stop - dyrehandleren og guldfisk... men tænker alligevel om jeg kan undvære de kære krikker...
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Lyder voldsomt, hvad er der sket hesten er halt.

Du kan jo købe mange guldfisk for den pris det koster at eje og holde heste :-)

God bedring til dem.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Lige nu..........

Post by Illum »

Det er godt nok længe du har spist det. Håber det nye hjælper.

Jeg kan slet ikke se en tilværelse uden heste, livsstil vil jeg kalde det for mig/os.
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Lige nu..........

Post by jørgensen »

er jeg kommet hjem efter en hyggelig dag med barnebarnet, som har deltaget i hip-hop konkurrence. Nøj, der er drøn på musikken til det :ehj:
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Lige nu..........

Post by Anita »

Hvis bare vi vidste hvordan hun er kommet galt afsted, men det er os og dyrlægerne en gåde. Hun har tidligere af et par omgange været ramt af forvridninger så det kan måske hænge sammen med gamle skader, men igen...intet er sikkert på nuværende tidspunkt.
Puha, ja Illum du har ret hestene er nærmest en livsstil, og jeg er nok heller ikke klar til at sige farvel, men tanken har været der og hænger fortsat i baghovedet for som du siger Ped jeg kan godt forestille mig lettelsen, i flere sammenhænge,- men lad os nu se hvad besked jeg kommer hjem med den 11 maj
Post Reply