Hold så op

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Hold så op

Post by Illum »

Endnu en dag med regn, sneslud.

Og det betyder at jeg ikke får redet, vi orker ikke at ride ude i regn, ikke får giver 300m2 træværk olie det er jo ikke vejr til det, ikke kan få slået plænerne som tilsammen er på 1 ha. nøj græsset vokser.

Ikke får gravet flere mælkebøtter op i plænerne, er nu oppe på 40 kg opgravet mælkebøtter ( ja har vejet dem) og har mindste 200 kg der gerne skulle graves op

Den eneste trøst er at KKerne har græs at bruge deres foldtid på, så de ikke bare står og hænge. Og hov endnu en trøst er at når varmen kommer i næste uge, så er der vand nok til at alt vil gro og springe ud.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Hold så op

Post by Illum »

Jeg graver dem op fordi der er 543.000 ;-) på en ha, og de tager meget plads i plænerne og der er ingen græs under dem. Og lader jeg 500.000 plus stk. stå her jeg om få år 1 mill. på en ha. ikke interesseret i det.

Men ja hyggeligt med en her og der, men ikke i grupper på 5-10 stk.
Zenna
Posts: 38
Joined: Thu 20. Dec 2007 22:56

Re: Hold så op

Post by Zenna »

:wow: super fesent vejr hva!

Illum du er sgu da på mælkebøttekur!!
Delikatesse u know!

Malthe (på 4 år)ville smage mælkebøtteblad i går, han snuppede et par bider, men syntes de var stærke.. (Nok mere bitre) :lolskilt:

Ped - voksenbaby? Hvad studere du?

Jeg skal ud og shoppe lidt tøj.. Meningen var at jeg skulle aflevere en børnetisprøve hos lægen, men glemte at få tis af Malthe.. Så nu må jeg desværre nøjes.. Med at shoppe..

Eeelsker sommer og varme.. Og folk uden tøj på! :jeanie:
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Hold så op

Post by Illum »

Ja jeg har også måtte ty til at handle sommer tøj, bruger dog www, har kun købt overdele har nemlig stadig 35+ par jeans på lager.

Fik lige ordnet stalden, til når KKerne vil/skal ind. Det bliver enten inden sushi, eller når jeg kommer tilbage efter sushi, hvis vejret ikke bliver værre end det er nu.

Mælkebøtter er bitre men ja i flere lande indgår de i en dyr salat.
Post Reply