Min lillesøstermave :)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Godzilla wrote:OMG Stardancer! Jeg krydser fingre for at du slipper af med den betændelse! :nej:

Går det godt med bebs?


Indtil videre går det ikke bedre med brystet desværre og så har jeg åbenbart også raget en blærebetændelse til mig - dét fatter jeg simpelthen ikke kan lade sig gøre med alt det penicillin jeg er på for snart 4 uge i træk :ehh: Men må jo nok ned med en urinprøve hos lægen og så håber jeg da at det nye penicillin jeg startede på er nok til at tage det så jeg ikke skal være på 3 slags penicillin :doed: Træls at det skal blive ved med det bryst, nu har jeg lige glædet mig sådan til at få min vikle hjem og bære Clara og så vil det bryst bare ikke blive bedre så jeg kan komme igang med at vikle :brok:

Clara har det heldigvis godt, hun stortrives og vokser som hun skal, er begyndt så småt at smile bevidst til os :elsk:

Her er et par billeder fra igår hvor hun blev 5 uger :fest:

Efter badet, før shp kom. Lå bare med ble og body under tæppet da hun jo alligevel skal klædes helt af under vejning.

Image

Image

Og så efter shp besøg, hvor man var blevet træt :elsk:

Image
/Sofie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

Åhhhrrr hun er en skønling <3
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

Åhhhrrr hun er en skønling <3
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Lækkermåsen bliver 8 uger i dag :elsk: Og storsmiler og begynder så småt på små hvin og pludren :elsk:

Billede kan jeg åbenbart ikke få lov at lægge ind :ehh:

Og mit bryst er MEGET bedre nu, har sidste kontrol på brystkirurgisk i morgen :jeanie: Det har edderrådme også været noget af en omgang, den rene tortur de udfører på sygehuset :oeje: :doed: :graed:
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Kan i mon se billedet?

Image
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Skal gerne spamme jer lidt :lea:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kan godt ske mor og far ikke ligefrem er supermodeller herhjemme men for satan nogle lækre ungre vi laver :jeanie:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Frieser9460 »

Ååååh... jeg er da håbløst bagud herinde, kan jeg se... havde slet ikke set, at der var babybilleder. :elsk:

Tillykke med din yndige datter, Stardancer... sikke da nogle skønne, skønne billeder. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Flæskebabyyyyyyyyyy! :hhansen: :elsk:

Image

Image

Image
/Sofie
Post Reply