Til grin

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
jørgensen
Posts: 11
Joined: Tue 26. Apr 2016 10:12

Re: Til grin

Post by jørgensen »

Ja, jeg er så også en af dem, der blev smidt ud fra Hestefolket, hvilket jeg synes er underligt, da jeg absolut ikke har været aggressiv, men blot skrevet om dagligdags ting. Vi fik ellers at vide, at hvis vi ikke skrev X-antal indlæg, ville vi blive slettet, men det blev så åbenbart for meget for dem, med et par indlæg pr. dag. Nå, fred være med det, vil i stedet prøve at være herinde. :heidio:
Zenna
Posts: 38
Joined: Thu 20. Dec 2007 22:56

Re: Til grin

Post by Zenna »

:jeanie: hejsa møgkusser!

Jeg tænker det er det I hedder ifølge SmukkePed :peg:

Udmeldingen om HF lukning kom og bum slukkede lyset.. For næsten alle..

Ingen derinde blev uvenner - eller altså ikke mere end normalt.. :jeanie:

Inden indvandring ønskede størstedelen af os "gamle" at få mere liv, og som sagt, så fint af Illum, så fik vi hvad vi ønskede...
Det blev for meget for mange af de gamle og de smuttede enten helt eller gemte sig nærmest som lurere..

De var mange af os "gamle" kede af, og selv nogle af os "gamle" godt kunne lide den nye stemning, så var ejer ked af sit forum.. Så hun lukkede det... Næsten..
Udmeldingen kunne være anderledes.. I agree :heidio:

Hestefolket var ikke strigler eller kamphesten eller noget andet.. Og debatter og bølgegang er irrelevanteor os "slappe kusser" eller hvad vi kan finde af seje ord for det..

Jeg nød selskabet og debatterne selvom der engang imellem var meget høj bølgegang.. Det skal der være plads til, men jeg respektere også det valg Lena tog, for den gruppe "kedelige Lis" er nogen jeg har fulgt længe.. Og jeg savnede dem..

Fisse, kusse, røv...

:aribeth:

Tyndskid er faktisk nedtur..

:heidio:
Zenna
Posts: 38
Joined: Thu 20. Dec 2007 22:56

Re: Til grin

Post by Zenna »

smukke-ped wrote:Come on, så meget aktivitet har der da ikke været derinde, at det ligefrem er ødelæggende??? :plop:

Nå ja, så siger vi det.



Inden indryk var vi ca ti aktive brugere - vis det overhovedet var så mange.. Og det eneste der skete var dagstråden..
Så kom der et indryk.. Og det var åbenbart for meget for nogen, og vi kan jo hellere ikke allesammen være lige vilde med debat..

Jeg forstår jo godt folk bliver gale over lukningen, men derfor behøver man jo ikke svine folk til - bare fordi man kan.. :berith:

Jeg har aldrig rigtig brugt strigler, men har en bruger her..
Måske jeg gider være her lidt.. Men ved sgu ikke hvor meget :linski:
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Til grin

Post by Buusser »

HHansen wrote:Ej, seriøst??? Har de udvalgt nogle brugere der skulle slettes og bortvises? Fordi der blev skrevet for meget? :viben:

Det er sgu den mærkeligste begrundelse jeg nogensinde har hørt!

På Strigler kan I være sikre på at der ikke slettes noget - ikke engang når folk beder om det. :hhansen:


:lolskilt: :lolskilt: :lolskilt: Den er go nok... jeg har heller aldrig oplevet noget lignende. Vi blev faktisk opfordret til at søge herover - nu er det ikke dig, der haft gang i noget lobbyarbejde, vel Helle? Altså for at få flere i folden. :hhansen:

Måske du skal lukke af når du har fået 10 nye ind her på strigler, altså bare, så vi ikke render jer over ende... :viben: det kan godt være meget at kapere forstår du... :viben: :viben: :viben:
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Tænk jeg ser det ikke som det er fordi at folk er blevet ignoreret og at det genere dem, jeg ser det som at de er blevet fravalgt, aktivt, og det kan mange ikke håndtere. De leder så efter en at giver skylden, en de kan afkræve en forklaring en de kan sige du tager fejl til.

Jeg er ikke et flokdyr og har det fint med ikke at være på HF, har ikke behov for at afkræve HF ejer en forklaring. Flere tager det for personligt glemmer at tænke rationelt. Som jeg ser det :-)
Zenna
Posts: 38
Joined: Thu 20. Dec 2007 22:56

Re: Til grin

Post by Zenna »

Jeg kan sagtens se hvad du mener Ped.. Og jeg er glad for dit svar, for det giver selvfølgelig mening..

Men men, nu lukkede Lena jo ikke helt akut.. Der var adviseret om det.. Og folk finder hinanden igen..

Hvis alle kom hjem til mig og hyggede, men jeg ikke syntes det var hyggeligt, så har jeg jo også en ret til at bede folk gå, og kun invitere dem jeg mener jeg har lyst til..
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

HYG for pokker :viben:
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

smukke-ped wrote:
Illum wrote:HYG for pokker :viben:




Jeg er i gang!!! Mega meget hyg.



Dyyyyygggtig KIKS :-)
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Hvilken farve skal kapslen (kaffe) ha´ ?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Til grin

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Jamen deeeeeeeeeeeet.......jeg plejer at drikke karat. Bikset sammen på min Moccamaker. Så noget der minder om almindelig kaffe :aribeth:


Det er bare så fedt med folk der har god smag :hhansen: Rigtig kaffe!! (hvorfor dælen er her ikke en kaffesmiley?)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply