Min lillesøstermave :)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Min lillesøstermave :)

Post by HeidiO »

Hvor er hun lækker :elsk:
Tillykke med hende!
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Min lillesøstermave :)

Post by HHansen »

Åh hvor er hun fin! Stort tillykke med hende.

Min ældste havde også meget kort tungebånd, og amning lykkedes heller ikke der - det er umuligt at få barnet til at sutte korrekt når de ikke kan stikke tungen ud.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

Åhhhh, hvor er hun sød. Tillykke Stardancer. :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

HHansen wrote:Åh hvor er hun fin! Stort tillykke med hende.

Min ældste havde også meget kort tungebånd, og amning lykkedes heller ikke der - det er umuligt at få barnet til at sutte korrekt når de ikke kan stikke tungen ud.


Mange tak allesammen :-)

Shp har været her igen i dag og det har virkelig givet pote med flasken - hun har på 2 dage taget 260 gram på og er nu oppe på fødselsvægten igen :jeanie: Så hun har jo virkelig også bare haft brug for mad... Og Clara har meget stramt tungebånd, tungen kan ikke engang nå halvt op til ganen som den skal :nej:

Og et lille sovebillede fra idag af min smukke lille pige :elsk:

Image
/Sofie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min lillesøstermave :)

Post by 99E »

Hvis du vil, kan du jo få det fixet nu og stadig (hvis ikke du har taget ammestoppiller) få amningen i gang igen.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

99E wrote:Hvis du vil, kan du jo få det fixet nu og stadig (hvis ikke du har taget ammestoppiller) få amningen i gang igen.


Kommer ikke til at ske - jeg er den "heldige" vinder af en 3 cm stor brystbyld lige bag brystvorten :graed: Så har været indlagt halvandet døgn og et smut på brystkirurgisk i mandags og få taget biopsi, de kunne så desværre ikke dræne den pga pusset er meget tyk og det var meget smertefuldt for mig på trods af lokalbedøvende :doed:

Så nu er jeg på noget af en hestekur; 2 slags penicillin, 2 slags smertestillende, jern c mv. og så står den på 2 kontroller efter påske og så håber jeg dælme den byld er medgørlig og daffer af hurtigst muligt :mettebo:

Vi har ikke planer om flere børn men skulle vi skifte mening skal jeg aldrig nogensinde så meget som prøve at amme - så er det direkte på flasken!
/Sofie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min lillesøstermave :)

Post by 99E »

Æv, for pokker! God bedring!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

Uh, det lyder skrækkeligt :tommelned:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Godzilla wrote:Uh, det lyder skrækkeligt :tommelned:


Jo tak, jeg er ved at være pænt træt af det her lort :mur:

Var til sidste kontrol i fredags og skulle bare afslutte min penicillinkur - troede jeg!

Kl 5 i morges var min bh pladdervåd, og så væltede det ud med pus og blod fra nålestikket i tirsdags og brystet er varmt og rødt igen :graed:

Så måtte jeg afsted til brystkirurgisk IGEN, og bliver nu sat på 2 slags penicillin igen-igen og fik ny tid om en uge. Det er fin at pusset løber ud, så trykket letter og smerten bliver mere overkommelig, så kan man vel håbe det hurtigt heler op igen :mikkel:
/Sofie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

OMG Stardancer! Jeg krydser fingre for at du slipper af med den betændelse! :nej:

Går det godt med bebs?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply