Tvangstråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Tvangstråd

Post by 99E »

- Hvorfor er Spangsbergs flødeboller så gode, men deres marcipan så elendig?
- Hvordan mindsker man vuggestuepest (Alternativt: Hvordan skaffer man en god au pair...)
- Hvor skal vi flytte hen hvis Trump bliver præsident?
- Hvor bekymret skal jeg være? Jeg har ikke drukket kaffe siden i weekenden pga. sygdom og nederenhed. Er mit koffeinniveau faretruende lavt?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Tvangstråd

Post by HHansen »

99E wrote:- Hvorfor er Spangsbergs flødeboller så gode, men deres marcipan så elendig?
- Hvordan mindsker man vuggestuepest (Alternativt: Hvordan skaffer man en god au pair...)
- Hvor skal vi flytte hen hvis Trump bliver præsident?
- Hvor bekymret skal jeg være? Jeg har ikke drukket kaffe siden i weekenden pga. sygdom og nederenhed. Er mit koffeinniveau faretruende lavt?


Du kan ikke komme op med 4 emner i én tråd! Så må du starte 4 tråde! Nå... så skal jeg nok kommentere dem alle :-D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Tvangstråd

Post by stardancer »

Den med vuggestuepest er jeg med på.

Er nedlagt af det lige nu nemlig - ikke ret morsomt med en lille ny baby i huset :traet: :doed:
/Sofie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Tvangstråd

Post by 99E »

HHansen wrote:
99E wrote:- Hvorfor er Spangsbergs flødeboller så gode, men deres marcipan så elendig?
- Hvordan mindsker man vuggestuepest (Alternativt: Hvordan skaffer man en god au pair...)
- Hvor skal vi flytte hen hvis Trump bliver præsident?
- Hvor bekymret skal jeg være? Jeg har ikke drukket kaffe siden i weekenden pga. sygdom og nederenhed. Er mit koffeinniveau faretruende lavt?


Du kan ikke komme op med 4 emner i én tråd! Så må du starte 4 tråde! Nå... så skal jeg nok kommentere dem alle :-D

I know. Jeg skal lige have tid - mellem al vuggestuepesten.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply