Fra katte til sko!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Fra katte til sko!

Post by KatieKat »

Der var en mus inde i min opvasker den anden dag. Agnes satte sig op på lågen og kiggede interesseret ind på den. Musen så bekymret ud. Agnes lagde sig ned og betragtede musen. Musen åndede lettet op. De kiggede på hinanden en tid og så traskede musen stille og roligt forbi Agnes, ud på lågen, hoppede ned og trissede stille og roligt videre ud i entreen. Agnes blev liggende og kiggede efter den.

Hvor er det heldigt at hun er så smuk...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Fra katte til sko!

Post by Godzilla »

Jeg havde en rotte på besøg en dag. Den trissede hen over stuegulvet ud i køkkenet for at hende kattemad. Donna så totalt uinteresseret på den og sov så videre. Jeg har en gusen mistanke om at de havde en aftale om at lade hinanden være i fred.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Fra katte til sko!

Post by misssophie »

jeg fangede engang en rotte i et bur på vores ene badeværelse... den sad med sine knappenålsøjne og kiggede sødt og skræmt på mig, og jeg nænnede selvfølgelig ikke at aflive kræet

den kom med i bilen,- sad og kiggede på mig undervejs, og blev sat pænt af i et moseområde langt væk fra huse

-synes sgu de er meget søde, selvom jeg foretrækker ikke at dele bolig med dem...
Misssophie
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Fra katte til sko!

Post by KatieKat »

Der er ikke meget jæger i de der ragdolls, Gunilla. :)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply