Hvor er i allesammen henne?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by stardancer »

CXEC wrote:Jeg er lige her, men har lidt at se til med min virksomhed som jeg er ved at bygge op og de to andre jobs jeg har ved siden af.


Håber du får succes :mikkel:
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by stardancer »

Godzilla wrote:Jeg er stadig i gang med at få hjernen restitueret efter min lange og udmattende depression. Og det går rigtig godt med det! :jeanie:

Og jeg har fået et overskueligt job i en kattepension. Det er super hyggeligt :dorte:

Og så er jeg gudhjælpemig blevet 60 år. Tænk at jeg har levet så længe. :wow:


Ej hvor er det dejligt at høre at du er ved at være ovenpå igen :jeanie:

Jeg har været i aktivering hos Kattens Værn for nogle år siden, rigtig hyggeligt og givende arbejde :mikkel: Det var en af grundende til at vi fik kat derfra sidst vi fik ny kat :-)

60 år er da ingen alder nu om dage, er sikker på du er frisk i mange år endnu :-)
/Sofie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by CXEC »

stardancer wrote:
CXEC wrote:Jeg er lige her, men har lidt at se til med min virksomhed som jeg er ved at bygge op og de to andre jobs jeg har ved siden af.


Håber du får succes :mikkel:


Takker Stardancer, det er jeg sikker på at jeg får.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by CXEC »

Godzilla tillykke med at du er rundet de 60 år! Det er flot klaret og godt at læse at det går godt at komme ovenpå. :elsk:

Jeg ligger syg oven på :gave: :gave: men er ved at komme ovenpå igen. Drikker en masse ingefær/honning/æblecidereddike/akaciehonning drik! :mikkel:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by udlandet »

Jeg kan se at på nær en uge, er det et år siden at jeg har været herinde. Nu har jeg jo opskriften på pebernødder liggende på min computer, så der blev ingen julebesøg i år!
Post Reply