Hvor er i allesammen henne?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Hvor er i allesammen henne?

Post by stardancer »

Har i fortrukket til FB eller andre steder :ehh:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by Frieser9460 »

Jeg er her endnu... sådan da... :hhansen:

I hvert fald kigger jeg da stadig forbi ind imellem. Men jeg tror, at aktiviteten sådan helt overordnet er flyttet andre steder hen... desværre.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by stardancer »

Frieser9460 wrote:Jeg er her endnu... sådan da... :hhansen:

I hvert fald kigger jeg da stadig forbi ind imellem. Men jeg tror, at aktiviteten sådan helt overordnet er flyttet andre steder hen... desværre.


Hvor kedeligt :tommelned: Her var ellers så hyggeligt og sjovt førhen :-)
/Sofie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by HHansen »

Det er vildt kedeligt.

Jeg kigger også næsten hver dag, men har selv svært ved at få skrevet noget - også fordi det som regel ikke udløser de debatter det gjorde i gamle dage... Det er ærgerligt. Men tror FB har taget meget fra fora som Strigler..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by annetteB »

Jeg er her nu. Jeg skriver mest på Facebook simpelthen fordi jeg kun har iPad eller mobil og de egner sig bare ikke til lange debatindlæg.

Jeg synes heller ikke jeg har hverken tid eller energi til nogen af delene. Jeg overvejer ind i mellem, om jeg har taget skade af mit tidligere liv, for jeg er ofte træt og der skal ikke så meget til at pille mig af pinden og gøre mig urolig eller angst. Især potentiel ufred eller ting, som kan true min økonomiske overlevelse eller true mine boligforhold udmatter mig.

Men bortset fra det, så går det godt. Jeg er mit eget vrantne og sarkastiske jeg, når jeg ikke er træt.
Jeg har en kæreste. Vi har kendt hinanden i flere år efterhånden. Jeg er glad for ham. Han er et godt menneske. Rar. Kærlig. Morsom.

Jeg har kun to hjemmeboende børn nu. Ida og Aja er flyttet hjemmefra og bor nu på samme kollegium i Århus, så nu er huset pludselig endnu større.

Jeg har egentlig en sjov historie om min bureaukratiudfordrethed...men mange af jer har sikkert allerede læst om det på Facebook. Måske burde jeg alligevel skrive det herinde - så kan I få et billigt grin, jer der ikke allerede har læst det!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by stardancer »

annetteB wrote:Jeg er her nu. Jeg skriver mest på Facebook simpelthen fordi jeg kun har iPad eller mobil og de egner sig bare ikke til lange debatindlæg.

Jeg synes heller ikke jeg har hverken tid eller energi til nogen af delene. Jeg overvejer ind i mellem, om jeg har taget skade af mit tidligere liv, for jeg er ofte træt og der skal ikke så meget til at pille mig af pinden og gøre mig urolig eller angst. Især potentiel ufred eller ting, som kan true min økonomiske overlevelse eller true mine boligforhold udmatter mig.

Men bortset fra det, så går det godt. Jeg er mit eget vrantne og sarkastiske jeg, når jeg ikke er træt.
Jeg har en kæreste. Vi har kendt hinanden i flere år efterhånden. Jeg er glad for ham. Han er et godt menneske. Rar. Kærlig. Morsom.

Jeg har kun to hjemmeboende børn nu. Ida og Aja er flyttet hjemmefra og bor nu på samme kollegium i Århus, så nu er huset pludselig endnu større.

Jeg har egentlig en sjov historie om min bureaukratiudfordrethed...men mange af jer har sikkert allerede læst om det på Facebook. Måske burde jeg alligevel skrive det herinde - så kan I få et billigt grin, jer der ikke allerede har læst det!


Ahh det med at skrive fra tlf/ipad kender jeg godt - det er så bøvlet!

Er da ked af at høre du ikke er på toppen, men håber da at der trods alt er flere af de gode dage end de dårlige :kindkys:

Fortæl endelig din historie, jeg har ikke læst den ( er vist ikke på FB med nogen af jer herinde :ehh: )
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by Frieser9460 »

Øv også, at du ikke er helt på toppen, Annette. Sådan noget urolighed/angst er noget værre møg at få problemer med, for det er så pokkers svært at slippe for igen.

Godt, at du trods alt har en sød kæreste, som er god for dig. Jeg håber, at han kan give dig nogle ekstra kram og kærlighed, når du har det skidt.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by misssophie »

jeg er mest på fjæsbog,- og har det seneste halve år brugt en del tid på at åbne en butik som jeg er leder af.

pt har vi vandskade i huset, som involverer bryggers, viktualierum, kælder og køkken,- så de næste 4 uger går med at have en MEGET stor centralstøvsuger-ting stående, der sørger for udtørring af div. vægge og gulve.

-og da vores køkken ikke ligefrem er nyt mere,- har vi besluttet at skifte køkkenet,- men man sætter jo ikke nyt køkken op på gamle kedelige gulvfliser,- så gulvfliserne skal også skiftes,- og da vi har samme gulvfliser i entre, køkken og gæste toilet, skal vi lige have lagt ca 60 m2 fliser ialt

ellers har både dyr og mennesker det godt her,- men vi keder os ikke!
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by CXEC »

Jeg er lige her, men har lidt at se til med min virksomhed som jeg er ved at bygge op og de to andre jobs jeg har ved siden af.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hvor er i allesammen henne?

Post by Godzilla »

Jeg er stadig i gang med at få hjernen restitueret efter min lange og udmattende depression. Og det går rigtig godt med det! :jeanie:

Og jeg har fået et overskueligt job i en kattepension. Det er super hyggeligt :dorte:

Og så er jeg gudhjælpemig blevet 60 år. Tænk at jeg har levet så længe. :wow:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply