Min lillesøstermave :)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

I skal da se min fine mave med Lillesøster inde i :elsk:

Image

Billedet er et par uger gammelt, jeg er 21+6 i skrivende stund - termin 12 marts :-)

Og heldigvis ingen tegn på sygdom! Bliver fulgt meget tæt af overlægen og JM m ekstra undersøgelser og scanninger :askepot:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Frieser9460 »

Sikke en fin lillesøstermave. :elsk:

Og dejligt, at der umiddelbart ikke er nogen sygdom eller komplikationer denne gang.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

Tillykke med søster i maven :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

Tak til jer begge :kindkys:

Siden lørdag (22+0) har vi også mærket hende udvendigt på maven, noget jeg ikke havde troet skete foreløbigt nu jeg har ekstra polstring :minna: Men jo jo, den er skam god nok - tøsen sparker godt efterhånden :elsk:

Det nåede vi aldrig at mærke med Benjamin som blev født 23+1 - men jeg mærkede generelt ikke meget til ham efter jeg blev syg, tror simpelthen de voldsomme smerter overdøvede alt andet der foregik i kroppen :doed:
/Sofie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Min lillesøstermave :)

Post by annetteB »

Det lyder dejligt, Stardancer! Jeg elskede at være gravid - er helt misundelig på dig, samtidig med at jeg i den grad under jer en totalt problemfri graviditet og fødsel denne gang :elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

annetteB wrote:Det lyder dejligt, Stardancer! Jeg elskede at være gravid - er helt misundelig på dig, samtidig med at jeg i den grad under jer en totalt problemfri graviditet og fødsel denne gang :elsk:


Tak :-) Var til scanning igen i fredags, og hu ha hun vokser godt derinde - hun er 20% større end gennemsnittet :jeanie: Og allerede 200 gram større end Benjamin på samme tidspunkt (han blev født 2 dage efter den GA hun blev målt)

Men så er det jo ikke så underligt at tøsen pludselig sparker ret hårdt når hun nu er stor af sin alder :elsk: Hun kan ses uden på maven allerede, og det havde jeg slet ikke forventet endnu da jeg jo er godt polstret i forvejen :roed:

Image

Maven i lørdags, 23+0.

Image
/Sofie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

27+0 uger i dag - præcis 3 mdr til termin d. 12 marts :elsk:

Men hvad skal det dog ikke ende med, med den store mave og 3 mdr endnu :plop: :minna:

Image

Der er i hvert fald også godt gang i tøsen derinde, hun vælter rundt nærmest hele tiden og slår nogen gevaldige kolbøtter :hhansen: Tobias kalder hende for ninjaprinsessen :lolskilt:
/Sofie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Min lillesøstermave :)

Post by CXEC »

Ninjaprinsessen. Fedt navn.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Min lillesøstermave :)

Post by stardancer »

En lille update til de interesserede :linski:

Babypigen vejer her i 32 uge 2 kg og ligge lige så nydeligt med hovedet ned :mikkel: Sund og rask og meget meget aktiv :heidio:

Og så ved vi nogenlunde hvornår hun kommer, da jeg har fået tid til igangsættelse :-) Så nu er der pludselig ikke så længe til mere :wow:
/Sofie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Min lillesøstermave :)

Post by Godzilla »

Hvornår kommer lillesøster til verdem?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply