Kan det nu passe

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Kan det nu passe

Post by HHansen »

at vi snart er ude af august, og der er ikke nogen augusttråd her...

Nogen kunne måske mene at vi bare skulle lukke og slukke ligesom kamphest - men nej...
Jeg har lige betalt for ét år mere for domænet :jeanie:

Jeg synes jeg fornemmer en udvanding i online medier alle steder... de fora jeg har fulgt trofast de sidste 15 år er ikke så aktive som tidligere, eller de er helt døde... Facebook synes jeg heller ikke der sker meget på... Er folk holdt op med at have online liv, eller er de et sted jeg ikke har opdaget endnu?

Twitter og instagram er jeg f.eks ikke kommet med på...

Jeg har ikke selv været god til at dele eller starte debatter.. ihvertfald ikke de seneste år.. jeg har holdt meget af at følge dagligdagstråde fra andre, og det er også det jeg gør på facebook.. det er vel lidt som at følge en soap serie dagligt :-D så der er mange jeg savner at høre fra.. hvordan er jeres hverdag, hvordan går det med heste, hunde, kærlighed og børn?

Men jeg gætter på at mange andre har det som jer - vi er bare ikke ligeså meget "på" de her fora mere, som vi var engang...

Nå - men det er jo mig der betaler og derfor kan jeg holde liv i Strigler så længe jeg vil. Og når jeg ikke vil mere kan det være der er andre der vil. Jeg ved jo I alle er derude endnu, og som Strigler altid har vist sig, så er der virkelig hjælp at hente her når det er tiltrængt. :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kan det nu passe

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Selvfølgelig er vi herude.

Måske vi skal have gang i nogle tvangstråde. Og noget sladder, jeg kan finde på rigeligt, at pløje rundt i... :hhansen:

Den mest døde er vel nok efterhånden Heste-Nettet. Hvor der var utallige tråde for år tilbage, er der nu et par enkelte, om dagen, i deres hyggesnak.

Har I læst min kronik?


Næ... Hvor finde man den? Hit med et link! Nå! :peg:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kan det nu passe

Post by HHansen »

Jeg har ikke set linket på FB det var lige i de dage hvor jeg førte mig frem på Smukfest :fuld: :druk:

Men hvor ER det fantastisk og stærkt skrevet! Wow. Jeg er dybt berørt af det.
Og tillykke med 3. pladsen iøvrigt.. :sanne:

Du må love at smide links til det du ellers får publiceret hvis der kommer mere!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kan det nu passe

Post by HHansen »

Jeg gider ikke være på hestefolket, for jeg magter ikke et forum hvor man skal logge ind hver gang man skal læse.

Og jeg tror også at der modereres, og det magter jeg heller ikke. Men det kan da være jeg tager fejl?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kan det nu passe

Post by BeritH »

Jeg er ikke så aktiv her på Strigler. Jeg er mest på nettet via min telefon eller når jeg er på arbejde, og så er det sådan lidt med tiden til at finde på geniale (nå ja mindre kan vel også gøre det) indlæg. Og at skrive noget fra telefonen er pissebesværligt.

Jeg må prøve at blive bedre.

Og ja Ped, jeg har læst din kronik. :-)
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kan det nu passe

Post by aribeth »

Jeg har faktisk fået for travlt. Jeg er glad for Facebook, især mht dem jeg har et socialt liv med irl også. Og instagram og Twitter,men jeg bruger ikke noget af det særlig konsekvent. Måske skulle man se på det der hestefolket? Er kamphest lukket? Nå!

Og ellers har jeg travlt. Færdiguddannet og med job, børn, og hvad der dertil hører. Men jeg elsker strigler og håber aldrig vi lukker, selvom der er dødt herinde pt.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kan det nu passe

Post by 99E »

Jeg har knap nok tid til at svare på SMSer lige for tiden.
Jeg er tilbage på arbejde, Mikkel kører børn ind i vuggestuen, der er deadline for årsplaner i alle 8 fag/klasse-konstellationer, jeg har første september og Mikkel har travlt med studiet ved siden af babyorlov/arbejde.
En gang imellem husker jeg at læse avis (men jeg har fx mistet Peds kronik, læser om lidt), men generelt husker jeg ikke så meget (fx kan jeg ikke huske hvad "en hel nats søvn" føles som...).
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Kan det nu passe

Post by KatieKat »

Jeg har grebet mig selv i at savne at skrive i den sidste tid. Jeg skriver ikke nok, når jeg ikke er så aktiv herinde.
Så nu har jeg begået en blog, som jeg kan bruge som prøvekanin og kreativt frirum.

Da jeg havde lavet den opdagede jeg at jeg ikke aner en pind om hvordan man gør en side spændende at se på. Så det må jeg vel hellere få lært.
Jeg fandt også ud af at min blog skal have flere billeder og at jeg helt sikkert ikke selv gad tegne dem. Jeg vil bare skrive ting.

Ud af det blå dukker en grafiker, som synes at jeg er sjov og som spurgte om hun måtte illustrere den. :plop: :plop:

Så nu er hun i gang med nogen billeder til de historier jeg allerede har postet derinde og et fint banner og hvad man ellers har brug for, for at det ser spændende ud. :kindkys:

Ud over det så prøver jeg at få styr på de 10000 løse ender der er når man igen skal flytte langt væk.

Alt i alt... livet er sgu spændende for tiden. :elsk:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kan det nu passe

Post by Godzilla »

God kronik Ped :askepot:

Jeg er en del på FB men savner Strigler ind imellem.

FB er godt til nogle ting men også meget overvældende og mere overfladisk en Strigler.

Dorthe jeg må ind og se din blog.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kan det nu passe

Post by annetteB »

Jeg synes der sker så meget i mit liv lige for tiden. Jeg kan slet ikke finde ud af at skrive om det. Men det er godt det meste.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply