at vi snart er ude af august, og der er ikke nogen augusttråd her...
Nogen kunne måske mene at vi bare skulle lukke og slukke ligesom kamphest - men nej...
Jeg har lige betalt for ét år mere for domænet
Jeg synes jeg fornemmer en udvanding i online medier alle steder... de fora jeg har fulgt trofast de sidste 15 år er ikke så aktive som tidligere, eller de er helt døde... Facebook synes jeg heller ikke der sker meget på... Er folk holdt op med at have online liv, eller er de et sted jeg ikke har opdaget endnu?
Twitter og instagram er jeg f.eks ikke kommet med på...
Jeg har ikke selv været god til at dele eller starte debatter.. ihvertfald ikke de seneste år.. jeg har holdt meget af at følge dagligdagstråde fra andre, og det er også det jeg gør på facebook.. det er vel lidt som at følge en soap serie dagligt :-D så der er mange jeg savner at høre fra.. hvordan er jeres hverdag, hvordan går det med heste, hunde, kærlighed og børn?
Men jeg gætter på at mange andre har det som jer - vi er bare ikke ligeså meget "på" de her fora mere, som vi var engang...
Nå - men det er jo mig der betaler og derfor kan jeg holde liv i Strigler så længe jeg vil. Og når jeg ikke vil mere kan det være der er andre der vil. Jeg ved jo I alle er derude endnu, og som Strigler altid har vist sig, så er der virkelig hjælp at hente her når det er tiltrængt.