Juli - Sommer!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli - Sommer!

Post by CXEC »

Ja, det blev sørme juli. Sikke et spøjst vejr vi har ind i mellem. Tillykke til de forskellige med overståede eksamner og børnefødselsdage.

Her går det som det kan....havde en part som opsagde med dags varsel. Men jeg er vel også "better off with out her" som man siger.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juli - Sommer!

Post by Frieser9460 »

HeidiO wrote:Har du overvejet at blive voksenlærling Frieser? http://www.eucsj.dk/amu/voksenlaerling.aspx
Eller at tage uddannelse om aftenen?


Jeg er nok nødt til at indrømme, at jeg efterhånden har nået en alder, hvor jeg ikke gider tage en uddannelse bare for at tage en uddannelse. Det skal være den helt rigtige uddannelse, for der bliver nok ikke det helt store muligheder for at ombestemme sig senere hen...

Og hvis jeg skal være naturvejleder, som jeg ønsker mig, så kræver det en fuldtidsuddannelse, hvad enten jeg tager til Odder, eller jeg vælger at læse biologi på uni. Det er ikke en uddannelse, jeg kan tage på aftenskole eller deltid, desværre.

Men kæresten og jeg har snakket om, at når han har fået sig en fast og stabil indtægt, enten i form af et nyt job eller som freelancer, så kan jeg starte med at få samlet op på de par fag, (matematik og fysik... GYS) jeg mangler for at kunne komme ind på biologi-studiet på uni. Dem kan jeg nemlig godt tage på aftenskole.

Så håber jeg, at jeg kan starte på biologistudiet om seneste 3 år og finde mig et studiejob (evt. blive som timelønnet her, hvor jeg er nu, selv om det er skodarbejde).
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Juli - Sommer!

Post by Godzilla »

På falderebet.

De sidste par dage har det bare væltet ned! Ret efterårsagtigt.

Men jeg har jo fået drivhus. Det er GULD. Det føles sommeragtigt ligegyldigt hvor meget det pisser ned at sidde der ude med "morgen"kaffen.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply