Valg

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Valg

Post by Intunia »

Der har ikke været så meget valgsnak på strigler...

Ved i hvad vil stemme?

Stemmer i på personer eller et parti ?
bla bla bla
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Valg

Post by HHansen »

Altså der er jo flere timer til jeg skal stemme, skal lige til kiropraktor med hunden først :hhansen:
Så jeg har gooood tid til at bestemme mig.

Og ender nok med at stemme personligt og det samme som jeg plejer. :lea:

Er i mit stille sind bekymret for udfaldet af valget - mest fordi jeg lidt synes at vi kun har valget mellem pest eller kolera.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Valg

Post by xtiny »

Jeg stemte Pernillr Skipper, da hum har forstand på IT. Ellers kunne Dan Jørgensen måske have fået min stemme, Men når nu DF har vundet, må vi se om de lever op til dyrepoliti!
:peg:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Valg

Post by Anja »

Arrrrrghhhhhhh
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Valg

Post by HHansen »

Anja wrote:Arrrrrghhhhhhh


Jeg er ikke uenig!

Har lyst til at emigrere... har ihvertfald ikke meget lyst til at bo i et land hvor DF er i regering. Jeg tvivler på at de kommer til at indfri alle de løfter de har givet gennem tiden - f.eks dyrepoliti. Og så håber jeg at deres vælgere er klogere næste gang.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Valg

Post by annetteB »

Mødet eneste der her til morgen gør mig lidt glad er, at Århus-området trods sit ry for at huse mere end almindeligt mange idioter i white pride ligaen, trods alt havde flertal for rød blok.
Så. Det er alligevel lidt rart. Så tør jeg måske godt gå uden for matriklen de næste fire år.
Men jeg er godt nok ikke stolt sf resultatet. Det er beskæmmende, at ikke flere stemmer til fordel for dem, der er værre stillet end man selv er.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Valg

Post by Intunia »

Det ser ikke ud til at blive helt let for Løkke,at danne en blå flertalsregering!
Og DF hold da op nogle svagpissere!

Vi vil, vi vil, nej forresten ikke alligevel...
-poogift
bla bla bla
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Valg

Post by BeritH »

Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Valg

Post by Frieser9460 »

Min stemme røg til det sædvanlige parti igen i år... dog endte min personlige stemme på en anden kandidat end tidligere.

Og lad mig bare sige det sådan, at det IKKE var et valgresultat, jeg følte mig særligt tilfreds med... :nej:

DF i regering... puha for en gyser! :wow: Men de er vel også sådan mere eller mindre allerede begyndt at løbe fra deres valgløfter, er de ikke?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Deerhunter
Posts: 409
Joined: Sat 5. Sep 2009 21:09

Re: Valg

Post by Deerhunter »

Det er altid vældig interessant at betragte et lands parlamentariske krumspring - særligt når man ikke selv har noget i klemme.

Danskerne har for nylig fået en forsmag på hvad I kan forvente hvis Enhedslistens fremgang fortsætter og de kommer til fadet. Enhedslisten har ødslet en svimlende formue på bycykler, tiltænkt pendlere i København. Et fatamorgana projekt ingen har efterspurgt, og ingen kan anvende uden NEM-ID, fremvisning af straffeattest, indtastning af dit kæledyrs sidste vaccinationsdato og jeg skal komme efter dig.

Morten Kabell fra Enhedslisten er fortrøstningsfuld, for han har ifølge pålidelige kilde fået en ny vision - pendlersko. Morten Kabell har uopfordret fået tilsendt en mail fra et nigeriansk firma som tilbyder pendlersko der til fulde opfylder en anden af Enhedslistens visioner - nemlig hurtigst mulig at løbe tør for andre folks penge.

Enhedslisten er begejstret, for disse pendlersko har bl.a. indbygget GPS der automatisk udregner CO2 besparelsen i kommunen der online opdateres på Facebook hvor værdi opgøres i likes. Omkostningerne er uden betydning. Selv om resten af verden for længst har taget de almindelige regnearter til sig i beregning udgifterne, lover Enhedslisten at de fortsat vil anvende drømmefangere.

Desværre er Enhedslisten ikke i stand til at adskille visioner fra hallucinationer. :linski:
Jos ei viina, terva tai sauna auta, tauti on kuolemaksi.
Post Reply