velkommen til forår og marts!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

velkommen til forår og marts!

Post by misssophie »

sidder på ferie i lækkert hus med havudsigt i Ebeltoft

vejret har været suuuperflot i dag (blandet med hagl og heftige byger)...

Aftenen før vi tog afsted syntes krikkedyret at benet skulle filleteres som en fisk, og det var ret blodigt og grimt.
dyrlægen kom, fixede og smuttede igen ved midnat
vores ferie blev lige udsat til søndag, så vi var sikre på at hun var ovre det værste, og sikre på at Berit-hestepasser kunne efterlades med kræet

heldigvis ser det ud til at hun er sluppet meget billigt,- så det er jo dejligt

når vi kommer hjem fra ferie skal der sås og ordnes drivhus. det er på høje tid...
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: velkommen til forår og marts!

Post by CXEC »

Herlig dag! Bettemusen havde besøg af Rikke Mark Schultz - der blandt andet satte nåle i hende, hesten altså - igår. Idag og imorgen må hun kun gå tur og de to efterfølgende dage skridtes. Sikke en omgang rejehop og fnys sådan en lille mule kan præstere. Forårskådhed.dk :elsk: Heldigvis ramte hun mig ikke da hun spjættede ud med benene og slap en vind samtidig med.... Tossede mule. Er nu den lykkelige indehaver af bogen: Forstå din ridehest! Weeheey. :jeanie:

Hov, det lyder ikke godt med hesten. Godt den kunne efterlades med Berit-hestepasser.

Ebeltoft er SMUK. Nyd det. :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: velkommen til forår og marts!

Post by BeritH »

Ja ja - men krikkedyret hader mig nu om muligt mere end hun gjorde tidligere. Penicilin succes bare.
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: velkommen til forår og marts!

Post by misssophie »

ja, hun har sgu aldrig været vild med dig Berit...

-er du nu heeelt sikker på at du ikke tæsker hende med en våd Berlinger når jeg ikke kigger ??? :hhansen:
Misssophie
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: velkommen til forår og marts!

Post by CXEC »

Jeg har den dejligste lille hest i hele verden, synes jeg selv. :jeanie:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: velkommen til forår og marts!

Post by annetteB »

Ja, velkommen til marts. Jeg har været på årets første lovlige tur på motorcyklen igår. Og jeg har tænkt mig at køre på arbejde på hende senere idag. Yay!

Skinke er blevet kørt over. Knapt så meget yay.
Hun kom ind i fredags smurt ind i vejskidt og med deciderede dækmærker hen af den ene side.
Hun er sur, vrissen og formentlig af gode grunde øm i skroget, men der er intet brækket og hun æder og drikker som hun plejer. Men tilbringer en del tid surmulende oven på radiatorer eller på områder med gulvvarme. Varmeterapi på kattemåden, formoder jeg.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: velkommen til forår og marts!

Post by 99E »

annetteB wrote:Skinke er blevet kørt over. Knapt så meget yay.
Hun kom ind i fredags smurt ind i vejskidt og med deciderede dækmærker hen af den ene side.
Hun er sur, vrissen og formentlig af gode grunde øm i skroget, men der er intet brækket og hun æder og drikker som hun plejer. Men tilbringer en del tid surmulende oven på radiatorer eller på områder med gulvvarme. Varmeterapi på kattemåden, formoder jeg.

Vildt, hvad kattekan overleve...! :wow:

Vi har lige været på impro-forårsferie i DK...
Mikkel skulle på kursus og jeg nægtede at blive efterladt her i kulden, så vi fløj sammen til Kbh og så hoppede jeg på et østgående tog og en færge...

Image

Og det må være blevet forår på klippeøen...
Image

...for Sorcha FÆLDER!
Image

Ret fedt med en uge, hvor jeg ikke havde brug for overtræksbukser overhovedet, og hvor ungerne kunne sove udenfor i timevis og hvor der var ponydyr.
:ninie:

Ungerne nåede at ramme 9 flyveture inden de er 8 mdr. gamle...
Image

Direkte hjem til en dyrlægetid til Sheila.
Image
Hun har ikke villet spise i et stykke tid, og dyrlægen havde booket tid til en tandrens.
Desværre ER det nok tænderne, den er gal med.
De er sådan set pæne, især alderen taget i betragtning. Ikke sådan plaget af tandsten eller noget.
Men de er slidt. Nogle af dem er meget slidt. Dyrlægene mener, det er derfor, hun ikke spiser - fordi især fortænderne er slidt så meget, at vi nærmer os nerver og blodkar, og hun derfor får "isninger" i tænderne når hun spiser.
:ked:

Stakkels hund - men altså også stakkels os. :graed:
Nu prøver vi med forskellige slags blødere foder og ser, om det hjælper på ædelysten. For jeg tror ikke helt på de der hundegebisser fra Dentastix-reklamerne...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: velkommen til forår og marts!

Post by BeritH »

99e, man man ikke komme sådan noget dims mod isninger på hendes tænder. Det kan man jo til mennesker tænker jeg.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: velkommen til forår og marts!

Post by 99E »

BeritH wrote:99e, man man ikke komme sådan noget dims mod isninger på hendes tænder. Det kan man jo til mennesker tænker jeg.

BeritH

Dyrlægen undersøger sagen...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: velkommen til forår og marts!

Post by Godzilla »

Jeg har besøgt Rositta. Hun har det som blommen i et æg. Hun er så fin. :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply