FEBRUAR!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: FEBRUAR!

Post by CXEC »

Hvor er det fedt, at ride sin hest dagen efter en gang massage. :jeanie: :elsk:

Godt katten er hjemme igen Gunilla.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Udtrapning af Seroxat stadig igang, og for helvede, det trækker tænder ud!!!
*suk* godt det snart er forår!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: FEBRUAR!

Post by CXEC »

Er det det der nye medicin eller er det noget jeg ikke har hørt om Godzilla?

Jeg er forelsket. Ikke i hvem som helst, men en bil... hahahaha :viben: :viben: :viben:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Jeg er startet på noget ny medicin og skal så gerne af med det jeg har taget i årevis men som ikke rigtig virker mere. Men der er mange bivirkninger ved at trappe ud. Når man roder med hjernekemien går der kuk i den.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Så er jeg startet i gruppetetapi for Bipolare på psykiatrisk center, Ballerup. Det er fedt.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: FEBRUAR!

Post by CXEC »

Det lyder godt G! Held og lykke med det. :kindkys:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: FEBRUAR!

Post by Frieser9460 »

Held og lykke med terapien, Gunilla. Jeg håber virkelig, det kan give dig noget godt. :askepot:

Når jeg sidder og læser lidt i trådene herinde, går det op for mig, hvor længe det faktisk er siden, jeg sidst har været her. Tiden flyver bare afsted... :wow:

Men nu er det så heller ikke, fordi jeg har alverdens nyheder at dele... Jeg har vist fortalt, at Stuntman er blevet solgt og flyttet til Sønderjylland, ikke? Jeg har hørt fra ham et par gange siden; han trives og er nu næsten færdigtilredet, og de nye ejere er super glade for ham. Samtidig er der også kommet en helt anden ro på især Falle, men faktisk også de andre drenge, siden han er flyttet. Så jeg tror, at selv om beslutningen gjorde pokkers ondt, så var den i sidste ende alligevel det bedste for alle parter.

Jeg er godt i gang med at klargøre Jack til tilridning. Det er først næste år, han fylder 5 år og reelt skal tilrides, men der er jo MASSER, jeg skal forberede fra jorden, før vi når så langt. Lige p.t. går vi en masse ture. Det hele har stået lidt stille hen over vinteren, men nu er dagene ved at være så lange, at vi kan nå ud på tur, når jeg kommer hjem fra arbejde. Jack klarer det flot. Han er super cool og enormt sød at gå med. :elsk: I løbet af året skal vi også have lært os at lege med lange liner. Jeg håber jo på, at han også vil kunne komme til at kunne køres med på sigt.

Der ud over er jeg begyndt at se mig om efter et sted, hvor jeg forhåbentlig kan sende Falle i tilridning til sommer. Det er møgsvært, for jeg er streng i mine krav, og jeg ville sådan ønske, at det ikke havde været nødvendigt... men det ER det nu engang bare, hvis jeg nogensinde skal få glæde af den hest, og han ikke skal ende som foldbums resten af sine dage.

Krudtmulerne får lov til at blive her alle tre. Jeg blev simpelthen træt af de mange useriøse henvendelser på Bernhardt til sidst, og det kører jo ok med de 5 heste, vi har nu, selv om Bo stadig går ledig, så nu har jeg pillet ham af nettet igen, og så får han klippet koglerne til maj, når hele banden alligevel skal vaccineres, have tjekket tænder osv.
Lille Kaspian har desværre udviklet astma hen over vinteren (stakkels lille fyr), men det er der heldigvis kommet styr på igen. Dyrlægen har behandlet ham, og forhåbentlig kan han klare sig helt uden medicinering fremover. Det er mit håb, at vi kan få etableret en løsdrift til krudtmulerne i løbet af i år, så han ikke behøver stå på stald om natten til næste vinter.

Ellers, ja så venter vi stadig på, at det perfekte job dukker op til Bo (eller bare et job i det hele taget). Nu må der gerne snart ske noget på den front, synes jeg.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply