FEBRUAR!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

og nu er du sikker på at det ikke er den fælles bekendte i stedet, der laver lidt drama?
Misssophie
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

hvis det er sådan noget længerevarende noget, tror jeg faktisk jeg ville ringe madammen op og bede hende holde snotten for sig selv... Min erfaring er at sådan en meget bagtalende type typisk er skide konfliktsky, og ikke selv bryde sig om at blive taget i det...

-Og det skal lige siges at jeg ikke aner hvem personen er
Misssophie
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: FEBRUAR!

Post by Felis »

smukke-ped wrote:Når denne kvinde læser hvad jeg skriver, taler hun med andre om det. Det er hånligt og nedladende, det hun har at sige dertil. Bland andet om mine møbler og min øvrige livsstil.



smukke-ped wrote: De bor jo tæt på, vores mænd er gode venner, ja min mand og omtalte kvinde er bestemt også rigtig gode venner, og min mand drikker ofte en kop kaffe og får en sludder med hende. Det blander jeg mig ikke i. Min mand taler ikke om mig, med hende. Og jeg ved at de sommetider har nogle gode stunder og snakke.....hun er glad for ham, og vil ham det godt, og det er jeg glad for. Så det vil jeg slet ikke blande mig i.



Hmmmmmm........**hun er glad for ham, og vil ham det godt***, sgu en mærkelig måde at vise det på, ved at granske i hvad du foretager dig og bagefter sladre hånligt og nedladende om det :fy:

Hvis hun var hans gode ven, burde hun altså også respektere hans valg af kone uden at bagtale dig...og er det ikke også sådan lidt øv,og usolidarisk af ham, at han drikker kaffe og hygger med en der tilsyneladende ikke har meget andet end hånligt og nedladende at sige om hans kone?


Jeg mener, man behøver jo ikke ligefrem at kunne lide hinandens venner, men at opføre sig som hende der, og så vide, at manden sidder og hygger og drikker kaffe med gimpen, det synes jeg ikke er rigtigt
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: FEBRUAR!

Post by misssophie »

jeg kan godt forstå dit dilemma,- men kunne man ikke finde en måde at give hende et lille vink med en vognstang om at der løber rygter om hvad hun har gang i?

-så kan hun nå at stoppe det inden hun bliver "rigtigt" opdaget... så når ingen at blive uvenner...
Misssophie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Ped: Virkelig underlig adfærd hende konen lægger for dagen? :plop:

Min kat er væk igen :ked:

Hun har fået lidt mere råderum her i vinter, hvor hun som regel kun går ud for at tisse og skide i haven, (hun er ikke vild med bakken :askepot:).

Her er stort set ingen mennesker og hunde om vinteren. Men hun har åbenbert alligevel vovet sig udenfor og kom ikke hjem i går. Så nu går den store eftersøgning igang. Jeg skulle ikke have forbarmet mig over hende og ladet hende gå ud af haven...stupid me... :traet:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Jeg håber det.

Nu har jeg efterlyst hende i katteregistret og på FB. Og så skal jeg ud og kalde senere når alt er stille.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: FEBRUAR!

Post by Susmh »

Gunilla er din kat kommet hjem igen?
Susanne

Always look at the bright side of life.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: FEBRUAR!

Post by MetteboDeluxe »

I følge facebook er hun kommet hjem igen :elsk:

Luxus er blevet lånt ud - han kørte i torsdags. Jeg skal lige vænne mig til det, men det giver noget ro og bedre samvittighed. Ponyerne bliver bare bedre og bedre. Stævne igen næste weekend. Med begge ponyer i samme klasser. Det bliver underholdende :mikkel:


Image
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: FEBRUAR!

Post by Godzilla »

Ja Donna er hjemme igen. Juhuu!!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: FEBRUAR!

Post by 99E »

Godzilla wrote:Ja Donna er hjemme igen. Juhuu!!

:jeanie:
GODT!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply