"#¤%&@£$€"

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: "#¤%&@£$€"

Post by annetteB »

Nå. Jeg har lige skrevet et kæmpe indlæg, som iPad så valgte at smide ud et sted i cyberspace.
Korte af det lange: jeg vil savne dig helt vildt hvis ikke du er her - og jeg har stadig meget at takke dig for <3

Er i Kbh fra tirsdag middag og til onsdag middag, smides af og samles op i Valby, sover hos Tomas i Rødovre og vil gerne give en kop kaffe og en kage eller noget et sted i byen, hvis du får tid og lyst til at ses
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Godzilla »

I er søde :elsk:

Jeg får god hjælp på Psykiatrisk Center Ballerup. Godt sted.

Annette: Send mig lige en SMS når du er på vej :-)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: "#¤%&@£$€"

Post by annetteB »

Æv, gunilla, så først dit svar nu, var uden mobil det meste af igår :-( nå, men min gode ven arbejder indtil udgangen af året i Kbh et par gange om ugen, så jeg vil se om jeg kan passe ind med en ny tur inden længe.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Godzilla »

Dejligt Annette. :-)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: "#¤%&@£$€"

Post by Godzilla »

Dejligt Annette. :-)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: "#¤%&@£$€"

Post by KatieKat »

Jeg synes til gengæld at det var virkelig dejligt at se dig Annette. :kindkys:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: "#¤%&@£$€"

Post by annetteB »

I lige måde, Dorthe :-) der går alt for længe imellem, nu du bor helt derovre på den der klippeknold
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply