-og så var det pludselig oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stinemull »

Når man sådan tænker lidt over det er det ikke så underligt at Svenskeren skal have det hele lidt omvendt. Han er jo trlds alt svensker!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by CXEC »

Det er blevet efterår for alle pengene.... Ikke at jeg har det mindste i mod det. :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

jeg synes efterår er deprimerende,- alting dør og bliver grimt..... øv.....

væk mig til maj...
Misssophie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stardancer »

Jeg kan nu godt undvære alt det regn - bare i dagtimerne, om natten må det gerne sjaske ned så tosset det vil :linski: Og de der store klamme edderbobber der hænger alle steder :-o ville jeg også gerne være foruden, især fordi vores trappe og netdør tilsyneladende er edderbobbe-paradisET :doed:

Bortset fra det...

Her går det sådan nogenlunde efterhånden. Fysisk er jeg næsten mig selv igen, skal dog starte genoptræning på mandag - 2 x om ugen - så mon ikke jeg snart er i god form igen :-) Vi sørger stadig, men har da heldigvis flest gode dage. Imorgen skal Tobias og jeg besøge Benjamin og Farfar og lægge blomster og en tegning på graven :elsk:

Og vi prøver igen så nu må der gerne krydses fingre for hurtig gevinst :hhansen: Savner en baby i favnen :elsk:
/Sofie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by Godzilla »

Jeg er ved at skifte hjernemedicin. Det tegner godt men er ret ufedt lige p.t.

Jeg er ked af at æslernes opstaldning er blevet så dårlig som den er nu. Der er simpelthen ikke plads nok. Alt andet fungerer ellers så godt, så det er SÅ nedern. Heldigvis overvejer de at returnere den hest de har til låns. Det ville være fedt.

Det fik mig, som vanligt til at se på husannoncer. Og det hus jeg har været forelsket i meget længe er stadig til salg. Det har det så været i 1052 dage, hvilket er en klar indikator for at men ikke bør købe det.

http://home.dk/sag/223-00086?fromSite=Boligsiden&utm_source=boligsiden-partnere&utm_medium=exitlinks&utm_campaign=boligsiden

Jeg er ikke vild med det her efterår. Regn og pladder allevegne.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

er bombet,- holdt fødselsdag i går og det blev lidt sent og med lidt for meget rødvin...

men en god dag
Misssophie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stinemull »

2. Dag med børnefødselsdag i dag, heldigvis er der nogle der laver alt for os i dag.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by MetteboDeluxe »

Jeg går med store overvejelser...
Luxus og Flacki er efterhånden nogle ældre herre (18 og 24), og vi har helt ærligt ikke tiden til dem. Sidste vinter begyndte Luxus at tabe sig og det er ikke blevet bedre her over sommeren på trods af masser af græs og bakker. Flacki plejer at tabe sig hver gang han sætter pels, men i år er det værre. Fysisk kunne de sagtens gå en vinter eller flere, men kombineret med en fornemmelse af at de mere er pligtdyr end fornøjelsesdyr og at jeg virkelig ikke har flere timer i døgnet er aflivning kommet på tale...

Men hold op hvor jeg bare slet ikke har lyst. Har haft Luxus i 13 år på lørdag og Timmi har snart haft Flacki i 6 :graed:
* Kendt for :mettebo: *

* G
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by MetteboDeluxe »

At jeg mangler opstaldning til dem hjælper selvfølgelig heller ikke... Jeg har ikke råd til at have to heste der ikke bliver redet på rideskole og vi har lige fået tilbudt et super sted til de to andre...
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by Stimata Doamna »

Sådan noget pislort, Mette! Har du fået undersøgt de to herrer? Alfa havde også bøvl med pelssætning, men det kunne som regel fixes med ekstra vitaminer og mad - og tid... Men hun havde altså også mavesår oveni, og det hjælper jo ikke.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply