-og så var det pludselig oktober

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

-og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

-og vi må indse at sommerne er ovre, på trods af at der skulle blive godt vejr de næste par dage

i dag skal en gavl pudses op, og de næste par dage skal bruges på at male den. godt vi har stillads at stå på så vi slipper for stiger.

det er stadig ikke nødvendigt at tænde for varmen her på gårdenfra 1873, men brændeovnen kan vi godt finde på at tænde om morgenen når der er 18 grader, og så holder varmen hele dagen hvis det ikke blæser for koldt.

køkkenhaven og drivhuset ser efterhånden lidt kedeligt ud,- men det opvejes af alt det vi har fået lavet på huset. utroligt som puds og maling pepper op.

vi er for andet år (!) blevet brændt af, af en tømrer der skulle lave vores tag, så nu må det (igen) blive til næste år. de må have for meget at lave de håndværkere...
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by annetteB »

Ja, nu er det oktober og jeg stresset over min flytning - og over min stress - og over min kommende arbejdsløshed.
Jeg skal være ude af hytten her og have den rengjort og med huller spartlet til D 20 om morgenen.....men jeg har først overtagelse af det ny hus pr første november. MÅSKE kan jeg flytte ind før...men det ved jeg ikke før D 15. Argh,


Kan sandsynligvis låne et par campingvogne hvis det er....det er bare ikke verdens mest funktionelle løsning med tre voksne børn, en hundehvalp og to katte :-D
Nogen må tage potteplanterne på pension i de dage. Dem nægter jeg at gå og træde i i en campingvogn
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stinemull »

Ud med det Ped, der er ingen grund til at beholde det der inde.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

jeg har lige fået job, og skal starte på mandag
Misssophie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by stinemull »

misssophie wrote:jeg har lige fået job, og skal starte på mandag



Tillykke
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

tak,- det var den første ansøgning jeg har sendt ud, så man har lov at være heldig... :skoer:
Misssophie
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by BeritH »

Det ser da heldigvis ud til at Oktober starter bedre end September har vist sig for en stor del af striglerne.

Tillykke med jobbet misssophie :-)

Jeg er lige kommet hjem efter 3 uger i varmen, hvor jeg forsøgte at forbigå min 50 års fødselsdag i tavshed. Det lykkedes ikke helt, men nok til at jeg trivedes med det.

Så jeg har brugt 3 uger på strand, snorkling, crossfit (gab, det er kedeligt, det bliver jeg aldrig fan af), thaiboksning, masser af thaimad, er næsten blevet fuldbefaren scooterfører, har stiftet lidt for tæt bekendtskab med en slange - uden dog at blive bidt, men det var mere held end forstand, fået 2 mislingesponsorbørn som vi fandt på gaden uden mor. Har været til Ladyboy Cabaret - det var fisme sjovt :wow: :wow: Hjalp til på Samuis eneste dyreinternat - hold da kæft en daglig kamp. Hatten af for dem - jeg kommer helt sikkert også til at give en hånd med næste gang jer er der.

I dag tilbage på jobbet - er sgu lidt brugt efter en hjemtur på 22 timer og 4 timers søvn i nat.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

øv, Anette, det lyder da ikke så fedt hvis i ender i campingvogn,- men skulle det ske er det heldigvis for en kort periode

Dejligt at i skal flytte til noget federe, men ærgerligt at i ikke har en fornuftig overgang fra det ene til det andet.
jeg håber det løser sig for jer
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by Frieser9460 »

Åh ja... oktober... forhåbentlig en måned, som kommer til at bringe lidt mere "held i sprøjten" til mig end de foregående måneder, selv om der lige p.t. ikke er såååå meget, der tyder på det.

Så status her lige nu er: Stress, panik og bekymringer! :wow:

Men hvad? Solen skinner... lige nu, i hvert fald. :linski:

Og hvis der kan komme bare LIDT held i vores retning, har Bo muligvis langt om længe fundet sig et nyt job... det skal bare lige helt på plads, før jeg tør kaste armene i vejret.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: -og så var det pludselig oktober

Post by misssophie »

jeg krydser SÅ meget fingre for jer Friser,- stress, panik og bekymringer sucks!

:kindkys:
Misssophie
Post Reply