Vi har mistet vores lille Benjamin.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by stardancer »

En rigtig trist opdatering på min graviditet :graed:

Jeg blev syg og måtte efter 3 ugers sygdom opereres - de troede det var galdeblæren - men det vist sig at være en byld på tarmen på 8x6 cm, som der var gået hul på. Desværre satte operationen fødslen igang og jeg fødte dagen efter; d. 4/9 kl 23.08 kom Benjamin til verden. Han var levende og livskraftig - kæmpede og fik chancen af lægerne. Hørte ham endda græde/knirke inden de kørte kuvøsen væk. Så ham igen et par timer efter inden jeg blev kørt på barselsgangen, hvor han lå i kuvøsen og så så fin ud :elsk:

Desværre fik han en hjerneblødning ved 6 tiden om morgenen hvor de ikke kunne gøre mere for ham, han blev nøddøbt (de havde spurgt hvad han skulle hedde hvis nu) og jeg blev hentet ned til ham. Han døde i favnen på mig kl 6.45 :graed: Det er det mest forfærdelige jeg og vi som familie har oplevet. Det er en stor sorg at vi ikke fik lov at beholde vores lille ønskebarn :graed:

Benjamin blev 8 timer gammel og var 30 cm lang og vejede 470 gram ved fødslen. Så lillebitte men fin og færdig, han skulle bare have vokset sig stor inde i min mave :ked:

Her er lidt billeder, af vores smukke lille englebarn, den fine unika urne vi har valgt til ham og hans små fodaftryk :elsk:


Image

Image

Image
/Sofie
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by stinemull »

Det gør mig virkelig ondt for jer. Det må være det mest forfærdeligt man kan komme ud for som forældre.

Jeg håber i kan komme hele igennem det værste.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by HHansen »

Åh nej! Hvor er jeg ked af at læse denne tråd - det gør mig virkelig ondt for jer. :graed:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by nanna1979 »

Det gør mig så ondt for jer :graed:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by aribeth »

Åh nej, det er jeg ked af at læse. Det gør mig ondt
Raxacoricofallapatorius
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by CXEC »

Det er da det tristeste jeg har læst længe. :graed: Dog synes jeg du lyder som om du håndterer det godt, forstå mig ret. Sikke en styrke. Jeg håber i kommer helskindede igennem krisen.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by misssophie »

åh nej hvor trist, det er bare sådan noget der ikke må ske

det gør mig så ondt for dig og din familien, varme tanker og kram herfra :nej:
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by annetteB »

Det gør mig ondt både for jer og for lille Benjamin som ikke nåede at lære jer at kende, at vokse og at lære.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by Anja »

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige.

Tanker til dig og familien.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Vi har mistet vores lille Benjamin.

Post by Lena »

Puha Sofie.......... Mange mange tanker til dig og dine. Brug dine venner og bekendte og vær ærlig omkring hvordan du har det, så de har en mulighed for at hjælpe dig, både med at være der med lyttende ører og rent praktisk. Det gør det nemmere for folk omkring dig at være der for dig... og du får brug for hjælpende hænder og ører der vil lytte!
Post Reply