Så blev det AUGUST

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Så blev det AUGUST

Post by Ane »

når den er blevet tam og voksen altså :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Så blev det AUGUST

Post by BeritH »

I morgen skal jeg ud og tage billeder til en kalender med stomi-opererede, som har til formål at sætte fokus på at livet ikke nødvendigvis er forbi, fordi man har fået en stomi. Det er en super spændende opgave og jeg glæder mig enormt til at komme igang. :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Så blev det AUGUST

Post by aribeth »

Fedt Berit!

En veninde af mig fik en stomi tidligere på året pga cancer... jeg tror hun ville elske det der projekt. Kan man læse om det andetsteds?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Så blev det AUGUST

Post by BeritH »

Jeg ved faktisk ikke hvor offentligt det er endnu (men det er heller ikke nogen hemmelighed :-) )

Hvis din veninde vil deltage, så kan hun prøve at kontakte Torben Paps Andersen via Facebook. Det er ham der er primus motor for projektet. Evt. overskud kommer til at gå til børn med stomi.

Vi har fotoshoots lørdag i denne uge samt søndag den 7. september. Og så er der nogle enkelte der bliver fotograferet på andre tidspunkter.

Men alt det kan Torben fortælle meget mere om, hvis hun skulle være interesseret og han ikke har "lukket for modeller" :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Så blev det AUGUST

Post by CXEC »

Det tror jeg på Ane! :jeanie:


Berit: Sejt med sådan en opgave.

Jeg har en ny projekt ansættelse på et forlag. Herre spændende. -heavy
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Så blev det AUGUST

Post by BeritH »

CXEC wrote:Jeg har en ny projekt ansættelse på et forlag. Herre spændende. -heavy


Det var da dejligt for dig. Tillykke :jeanie: :jeanie:
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Så blev det AUGUST

Post by Frieser9460 »

Hvor lyder det spændende med din nye projekt-ansættelse, CXEC. :jeanie: Jeg håber, du bliver rigtig glad for det.

Her hænger jeg med næbbet... Jeg er nu for ANDEN gang blevet brændt af, af nogle som skulle komme fra Sjælland for at se på Falle... :mur: Det er nu TO søndage i træk, TO forskellige købere... og begge undskyldte sig sjovt nok med bilproblemer... det må sgu være nogle elendige biler, de kører rundt i derovre på Sjælland... :ehh:

Men hvad... så blev der friskbagt brunsviger til fryseren... eller noget... :ehj:

Det er bare træls at bruge enormt meget tid på folk, som virker seriøse, og gå gennem hele det der "ondt-i-maven-over-at-skulle-sælge-min-hest-helvede" hver gang, bare for at blive brændt af i sidste øjeblik... :ked:

Så nu har jeg tændt op i brændeovnen og trøstespiser til en god film...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Så blev det AUGUST

Post by Godzilla »

Øv, Frieser :(
Jeg holder en flad søndag. Vejret indbyder lissom til det. Hører Jo Nesbø lydbog og nørkler lidt på en taske.
I går fik vi støbt sokkel til dri huset. I morgen kommer Niece & co. og sætter en ny dør i skuret :)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Så blev det AUGUST

Post by Anita »

Har haft en fantastisk søndag - undervisning på stjerne hesten aka Den Brune Bisse :-) sluttede med 3 super centrerede galoppirrouetter diameter på ca 1 meter på trense og med super selvbæring det er mere end godkendt - kan ikke få armene ned.
Vel hjemme lykkedes det at få Det Røde Lyn læsset i trailer - en kæmpe sejr for os begge hun er hunderæd for traileren og jeg lykkedes med at holde fokus og ikke presse så nu tror jeg faktisk det skal lykkes at komme ud at køre med hende også så kan jeg få gang i "gen-tilridning"

Tillykke med nye jobs mm og trøste tanker til dem som ikke har haft så god en dag...

Nu står den på slå mave i sofaen - aftensmaden var ren frås - 400g Hereford steak af egen avl og Hasselback kartofler med godt med hvidløgssmør - grøntsager ?? Hvilke grøntsager der var da kartofler...
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Så blev det AUGUST

Post by CXEC »

Her stod den på Mini-død. Altså min Mac mini. Det er også en computer der har udtjent sin værnepligt. Jeg skulle for en sikkerheds skyld søge et andet job. Det skete også. Bare på en lidt spøjs måde. Opslaget ligger i den døde computer og det gør de fleste af mine vigtige papirer. Suk.

Jeg fik da ellers bagt pandekager. Mums. Spiste dem med rørsukker og brombær syltetøj med Barceló rom fra den Dominikanske Republik. Hjemme syltet er bare lækkert.


Medfølende tanker til dem som er udfordret på den ene eller anden måde.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply