Kø ved håndvasken eller hvad?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by misssophie »

Arj, altså Aribeth, hvor er i altså bare yt fordi i ikke har en masse badeværelser!

Forstår du ikke at det er sådan vi måler og reklamerer med vores sociaLe status??? :mur:

-Helt ærlig altså...
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by aribeth »

Ej, Sorry. Jeg er bare ikke så skarp...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by Glory »

Vi har lige lavet nyt badeværelse - kun med 1 håndvask.
Men vores hus er altså heller ikke det største i verden, så vi har bare ikke alverdens plads at gøre med.
Men selvom vi havde haft plads, så tror jeg egentlig stadig at vi havde begrænset os til en vask. Det fungerer ganske fint synes jeg, og så har jeg i øvrigt voldsomme problemer med at se og høre andre børste tænder, så på det område kommer vi ikke til at opholde os på badeværelset på samme tid alligevel.

Vi har i øvrigt også kun et badeværelse i hele huset - så vi er også håbløst bagefter....det har vi det heldigvis glimrende med at være...
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by Stimata Doamna »

Her i huset er der kun kø ved håndvasken i køkkenet, men jeg tænker, at det mest har noget med indretningen at gøre. Håndvasken (eller opvaskemaskinen) skulle måske flyttes for at udnytte pladsen lidt bedre. Men begge bliver hvor de er, og så må vi holde lidt i kø fra tid til anden. Det overlever vi nok :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by CXEC »

Mit badeværelse er småt = en lille håndvask!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by stinemull »

Vi har 2 badeværelser og 3 håndvaske.

Det ene badeværelse bruger vi nærmest ikke, det har kun 1 håndvask.

Det andet bruger vi meget og inden vi fik puslebord havde vi hver vores håndvask. Det er praktisk når vi begge skal gøre os klar på samme tid. Manden min kan snild fylde 1½ håndvask.
PT. deler vi den ene vask, den anden er blokeret af puslebordet. Og det fungere jo fint så dobbelt håndvask vil jeg heller aldrig selv lave.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by HHansen »

stinemull wrote:Det er praktisk når vi begge skal gøre os klar på samme tid. Manden min kan snild fylde 1½ håndvask.


Men udover tandbørstning og håndvask - hvad foregår så der nødvendigvis skal ske ved en vask?

Personligt bruger jeg den ikke til andet - hårsætning, makeup osv foregår i soveværelset hvor jeg har bord og spejl til den slags, men hvis man ikke gør det på den måde, men står henover vasken med det, så kan jeg måske godt se det smarte i flere vaske på badeværelset - så manden også kan komme til.

Forresten har jeg også håndvask i soveværelset, er der nogen der kan slå den? :jeanie:
måske derfor jeg ikke forstår det med flere på badeværelset... :hva:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by BeritH »

HHansen wrote:Forresten har jeg også håndvask i soveværelset, er der nogen der kan slå den? :jeanie:
måske derfor jeg ikke forstår det med flere på badeværelset... :hva:


Min veninde havde håndvask på sit værelse, da hun var barn - det har jeg så heller ikke set andre steder :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by Anja »

Jeg tror aldrig jeg har været i et hus med børn hvor man rent faktisk havde privatliv på badeværelset :hhansen:

Jeg har intet behov for det store aleneshow på toilettet, jeg kan sagtens skide med selskab... Jeg elsker fx. de der svenske dasser med to skidehuller - tophygge :jeanie:

Dobbeltvask - tja, man kan både have tøj i blød og vaske hænder efter aftørring at nedre og ædle dele :heidio:
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Kø ved håndvasken eller hvad?

Post by stinemull »

Manden vasker også hår i håndvasken og jeg står foran håndvasken og glor i spejlet når jeg fletter mit hår hver morgen.
Post Reply