Ny pony

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ny pony

Post by Frieser9460 »

Hvor er de seje, Timmi og pony. :askepot: Og hvor er det godt, at pony gør så store fremskridt. Fint navn, I har fundet til hende i øvrigt. :askepot:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ny pony

Post by MetteboDeluxe »

Tusind tak :hhansen:

Jeg havde mine tvivl om navnet, men Timmi valgte og det er jo hendes pony. Hvis alt går vel er der stævne i næste weekend. Det bliver lidt spændende.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ny pony

Post by Frieser9460 »

Jeg skal nok krydse fingre for, at alt går vel, og at det også går godt til stævnet.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Ny pony

Post by CXEC »

Fin pony! Tillykke med den. Dens nye navn lyder vældigt meget bedre. :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Ny pony

Post by Glory »

Smuk pony! - og dygtig datter :mikkel:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Ny pony

Post by aribeth »

Seje Timmi!

Jeg synes navnet oser langt væk af pussenusseponzepigesnuttefis... ikke mig, men helt i orden for en ponypige!
Raxacoricofallapatorius
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ny pony

Post by MetteboDeluxe »

Tak alle sammen :hhansen:

Jeg er helt enig. Mit forslag var Midnight Maniac, men det syntes hun ikke om :ehj:
* Kendt for :mettebo: *

* G
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ny pony

Post by MetteboDeluxe »

Så er Snif.fers stævner overstået :heidio: Hun startede med at stoppe op ved udgangen i første klasse, men min kære datter red også virkelig dårligt, så det var undskyldt. I anden klasse (LE) tog hun (altså Timian) sig sammen og red og så gik det hele meget bedre!
Image

Dusty gik 0 i LC og sørme om han ikke også før første gang fik målflaget til at gå ned i en LB* (også med 0 fejl!) :elsk: :respekt: De var SÅ seje! Og begge var totalt cool og fokuserede.
Image

Vi skulle selvfølgelig have et billede med deres fine sløjfer sammen... Det var indtil Dusty begyndte at placere sig, så vi (åbenbart) fik ham fra hans bedste side... Man er vel en lidt tøset vallak. Sniffer blev pænt stående :hhansen:
Image

Da hun jo for første gang har fået en sponsor gave måtte vi tage et billede og skrive en pæn tak til uddeleren :mikkel:
Image

Dejlig dag, med en meget træt "Midnight Magic" til sidst. Dusty var som sædvanlig totalt med på det hele og skal da også gå 2 klasser til et andet stævne i morgen tidlig :elsk: Så kryds lige fingre.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Ny pony

Post by Glory »

Sejt!!! - krydser fingre for at de gode takter fortsætter idag :mikkel:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ny pony

Post by MetteboDeluxe »

Så er vi allerede hjemme igen. Dusty var mere træt end jeg ville have troet i dag og Timmis fod plagede hende. Men de klarede det hele ok.
I LC rendte han uden om 2eren 2 gange (buet spor og udgangen var ligeud), men hun fik styr på skulderen og så kørte resten af banen. Så de får deres 3 point til den cup hun starter i år.
I LB* tog han en enkelt bom, men var totalt cool (selvom der var kommet fyld på et spring) og sprang med overskud.

Så vi er meget tilfredse og jeg havde en glad datter med hjem :heidio:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply