Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Hej Strigler!

Jeg ved ikke om nogle af jer kan huske mig: Tilbage på Heste-Nettet for efterhånden nogle år siden hed jeg "Punktummet", hvilket jeg også her her, indtil jeg skiftede til "SL".

Min interesse for strigler.dk gled ud i sandet, dengang den største "hype" omkring alternativ-til-HN-siderne var overstået, og der efterhånden blev lidt stille her på siden. Samtidig var jeg tvunget til at holde op med at ride efter en (arbejds-)ulykke, og interessen for hesteverdenen dalede...
Jeg har dog fulgt lidt med på sidelinjen, men har ikke skrevet noget herinde længe.

"Men hvorfor skriver du så nu?", tænker i måske.

Jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg er ansat som voksenelev hos Forsvaret, og er i gang med at skrive en opgave omkring Forsvarets image. I den forbindelse har jeg lavet et lille online spørgeskema.

Sagen er dén, at jeg har fået en del svar fra personer i aldersgruppen 21-30 år, imens det halter noget med svarene fra personer, der er lidt ældre.

Det er her I kommer ind i billedet: Brugerne her på Strigler har altid været lidt ældre end mig, så jeg tænker, at der er mulighed for at få svar fra personer i en anden aldersgruppe, ved at skrive herinde.

Så kære-søde-rare-venlige Strigler: Jeg vil sætte stor pris på, hvis nogle af jer kan afse tid til at svare på mit spørgeskema - det tager kun et par minutter.

På forhånd tusind tak for jeres hjælp!

Link:
https://www.onlineundersoegelse.dk/s/8eac7ff

Med venlig hilsen
Stinne
/SL
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by misssophie »

værsgo, så har jeg svaret
Misssophie
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg kan se på statistikken for undersøgelsen, at I vidst er flere der har svaret, og det hjælper efterhånden på aldersfordelingen - I er guld værd! :-D

- Stinne
/SL
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by 99E »

Jeg gider godt - men er det bedre, jeg lader være, når nu jeg lissom er... inhabil?
(Mikkel er jo lissom en af de der grønspætter...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by Godzilla »

Hej Stinne. Jeg kan huske dig :heidio:

Jeg har svaret på spørgsmålene.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by Stimata Doamna »

Hejsa, godt at se dig igen - håber, at det er ok at svare på trods af, at jeg ikke bor i Danmark :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by annetteB »

Så har jeg også svaret :-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Hej igen :elsk:

Jeg kan se, at det har hjulpet meget på aldersstatistikken, siden jeg postede her, så det var absolut et godt valg :jeanie:
Jeg har 75 respondenter i alt, så det begynder også at være omfattende nok, til at jeg kan drage konklusioner - i hvert tilfælde på de områder, hvor jeg kan se, at svarene er meget ens og markante.

Jeg kan også efterhånden se, hvor i mit spørgeskema jeg har truffet forkerte valg: kun 66 ud af 75 har besvaret den sidste del af skemaet, muligvis fordi(ifølge kommentarer) at der ikke er et "ved ikke"-felt.
Det var ellers et aktivt valg, ikke at lave feltet - og muligvis et valg, jeg vil gøre anderledes, når jeg om et halvt år skal skrive den rigtige fagprøve (dette er en prøve-fagprøve, og giver mig helt klart gode erfaringer).

99E: Du må gerne svare - selvom du kender en Grøn ret godt, er du jo stadig "den gennemsnitlige dansker" :-)

Randi; selvfølgelig :-) Tak!

Også tak til I andre, der har brugt tid på mit spørgeskema - og besvar endelig, hvis I ikke har gjort det.
Selvom det har hjulpet på aldersfordelingen mangler jeg stadig flere svar i grupperne over 31 år :-)


- Stinne
/SL
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hej igen! Vil I hjælpe mig?

Post by 99E »

Done.
Det er mig, der sviner de nye vilkår for officersgruppen...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply