Kan I finde jer selv ?, horoskop

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Kan I finde jer selv ?, horoskop

Post by Pipfuglen Viben »

Jeg har spurgt et andet sted om det samme. :hhansen:

http://www.oestrogen.dk/Horoskop/Oversi ... 8_1jON_uwQ

Om mig står der:

Om stjernetegnet Vandbæreren
At føle sig fri og individuel er Vandmandens sande side. Hvis du får at vide at du skal gå til højre, har du i mange tilfælde mere lyst til at gå til venstre, bare for at vise at du selv vil vælge. Dine venner har en stor betydning for dig, og du elsker at arbejde i teamwork/fællesskab. Du er humanistisk af indstilling, og holder af mennesker uanset race og religion. Edb, computere, internet, eller andet som tangerer ny teknologi er lige dig. Du er utraditionel, alternativ, humanistisk, og kan finde på at chokere det gode borgerskab.
Og det er ligesom det er :lolskilt:

Mvh Viben
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kan I finde jer selv ?, horoskop

Post by annetteB »

Jeg tror ikke på horoskoper. "Hvordan vi lever vores liv - hvad kommer det dog stjernerne ved?"
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kan I finde jer selv ?, horoskop

Post by Gry »

Linket virker ikke :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: Kan I finde jer selv ?, horoskop

Post by Pipfuglen Viben »

Den er vil gerne i, vis prøve, men ellers ikke,

Mvh Viben
Post Reply