Pony/hestespam i massevis

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Pony/hestespam i massevis

Post by Frieser9460 »

Tillykke med salget. :-) Det er da gået stærkt, er det ikke?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Pony/hestespam i massevis

Post by stinemull »

Han blev solgt og afleveret ved ny ejer 1 uge efter billederne var taget. Han havde stået til salg før i 1 måned, blev solgt, men køber sprang fra og så kom han til salg igen og 4 dage efter var han solgt og et par dage efter afleverede jeg ham så næsten nede ved grænsen.

Takker for tillykke. Det har været lidt en lettelse at komme af med ham. Jeg var bange for at ride ham og har haft ham til at gå i 4 år uden at kunne beslutte hvad der skulle ske. Nu kan jeg igen endeligt nyde mit hestehold uden det konstante dilemma med Nico. De 2 små passer også bedre sammen rent madmæssigt.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Pony/hestespam i massevis

Post by Frieser9460 »

Åh, det må altså være lækkert. Det der med at have heste gående, man ikke selv sådan lige uden videre tør ride på, kender jeg jo alt for godt...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Pony/hestespam i massevis

Post by stinemull »

Det er bare slet ikke nemt at "sælge" de der heste man ikke selv tør. Her var det mig der var problemet og ikke hesten, men det er så svært for købere at tro på. Og det kan jeg sagtens forstå. (Nå tør hun ikke ride den? og er den ikke redet regelmæssigt i 4 år?. Så må det jo være hesten der er noget galt med) Sådan ville jeg jo selv tænke. Nico har så også en mus i det ene forknæ. Den har aldrig generet ham, men den sidder jo stadig i leddet og kan potentielt give problemer engang.

Så jeg endte med næsten at forære ham væk til det rette hjem.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Pony/hestespam i massevis

Post by Frieser9460 »

Du har helt ret. Det er ikke nemt med de der heste, man ikke tør selv.

Af samme årsag har jeg faktisk også overvejet at alliere mig med min søster, så jeg i det mindste kan sælge i hvert fald Stuntman som "ryttervant". For det ER svært at forklare folk, at det altså er 100% en selv, der er en kylling og har overvurderet sine egne evner og sit eget mod, og ikke hesten der fejler noget.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply