Pony købes

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Pony købes

Post by Ane »

jeg har jo verdens bedste IIer (hun er dog en stor IIer), hun er smuk og bevæger sig smukt og springer som en kat, hun er ikke bange men hun er en 'hurtigbenflytter' og hurtig i sine bevægelser generelt, så hun er næppe egnet, selv om jeg gerne så hun blev brugt, og godt ville låne hende ud til et godt hjem.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Pony købes

Post by stinemull »

Har du nogensinde haft et lille barn på ryggen af hende? Ofte overrasker hestene os ved at være vildt forsigtige når det er børn der sidder på dem.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pony købes

Post by Pia »

Ja, hun er en skøn pony hende Pixie.

Får du ikke brugt hende nok? Og uanset skal du vel have et par stykker, når du har Regina hjemme? (Skal vi prøve, at bytte pony i en periode? :hhansen: )
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Pony købes

Post by Ane »

Hun bliver trukket småture med Arthur, men jeg tror altså ikke hun lige er det i leder efter, hun er kvik, sjov og fremadgående men nok også lidt en håndfuld til en urutineret rytter. I må selvfølgelig gerne komme og se hende Pia. Da jeg var barn havde jeg en New forest pony. Den var fantastisk, sådan en kan du godt putte på jeres liste

Jeg skal ikke have flere ponyer, skal jeg have noget andet skal det være en stor hest :linski:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pony købes

Post by Pia »

Det er netop sådan en Dartmoor, Welsh, New Forrest- ting, vi leder efter.

Det er ikke (kun) til Signe, men en godmodig pony, som alle ungerne heroppe (der er jo en lillebror og efterhånden en del fætre og kusiner også) kan få en tur på, uden man står med hjertet i halsen.

Signe er glad for sin Lilja, som godt nok også kan flytte fødderne meget hurtigt :skoer: Hun er grundlæggende en rigtig god og sød pony, der bare har haft en lidt voldsom tilridning og liv, som unghest ved en teenager med ræs i blodet :linski:

Jeg tror dog nok hun og Signe finder melodien, i dag gik det rigtig godt og de skal på ridelejr lige om snart osv.

Jeg vil dog stadig gerne komme på visit, når vi lige er et par uger inde i sommerferien og de er hjemme fra ridelejren, kunne det være hyggeligt med en skovtur :-)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Pony købes

Post by Anja »

User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Pony købes

Post by Anja »

User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Pony købes

Post by Ane »

De ser godt nok søde ud Anja. I kommer bare Pia, jeg vil se frem til en pause i malerarbejdet :-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Pony købes

Post by Anja »

Ja ikke, jeg kan jo det der med at finde ponyer :hhansen:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Pony købes

Post by Anja »

Jeg er faktisk lidt vild med den brune, ved ikke hvorfor, billedet er jo ikke noget særligt men alligevel.
Post Reply