Halloooo......... Det er altså maj!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by stinemull »

Øv Nanna, men godt i fangede det hurtigt.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Stimata Doamna »

Vi spiste lækker mad i Vejle i går aftes, og om lidt vil vi bevæge os over broen, så Pia kan lære noget om Hugo.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by Pia »

Vi er hjemme og har ingen planer for de næste dage udover lidt gæster, jagt, hestehygge, have, sol (Forhåbentlig) Hugo (Som jeg stadig ikke aner hvad er), hønsehentning (ups), og så det løse :hhansen:

Skal I på Roskilde i weekenden?

Jeg er på overvejelsesstadiet.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by HeidiO »

Jeg tror vi skal på dyrskue lørdag eller søndag, Båb har nemlig ikke fri i morgen.

Jeg har lige haft begge heste i longen. Bagefter gravede vi ukrudtskartofler op, en hel tallerken blev der ud af 25 planter.

Nu er Båb ved at sætte ny opvaskemaskine til, mens jeg hepper...
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by aribeth »

Vi har sat stakit op, sprøjtet med vandpistoler, tegnet, spillet ipad og computer, jeg har luget et par rækker løg og lidt i gulerødderne, som stadig er svære at se gennem al ukrudtet, jeg har forberedt en lammeskulder som skal voldkrydres med Ras el Hanout og om lidt skal dne langtidssteges, så har jeg lavet dej til fladbrød og laver haydari (med gule peberfrugter, røde er GIFT) og hummus om lidt...

Nu skal vi have æggemadder på terrassen.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by aribeth »

Du går amok ped!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by 99E »

nanna1979 wrote:Den bette Balder er blevet forfanget ( guderne må vide hvordan :traet: )

Han har vel ædt græs?

Ferieplaner:
I dag stener vi bare - det er gråvejr/snevejr/nederenhedsvejr.
I morgen har vi et par aftaler , bl.a. et interview til en bog, der skal gøre det lettere for tilrejsende arbejdskraft fra især Danmark at blive "hængende" heroppe og få en god oplevelse.
Og så håber vi på mindst een dag med lækkert sejlvejr, inden Mikkel flyver til DK igen i næste uge (*suuuuk!*) - denne gang dog kun fire dage.
Og så er der nok noget arbejde, der skal gøres - Mikkel har taget arbejds-PC'en med hjem...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by nanna1979 »

Ja det var self. nærliggende at han har ædt græs, men der er bare intet græs på marken, hvor han gik :naese: Det var for længst ædt helt ned - og de fodres med hø i slowfeedernet

Men uanset så er det jo altså sket :mettebo:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by misssophie »

græs der er helt nedbidt er stresset, og producerer mere fruktan (har jeg læst...)

-og pt vokser det jo helt vildt de fleste steder, så mon ikke Balder alligevel har fået en god mængde græs?
Misssophie
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Halloooo......... Det er altså maj!!!

Post by nanna1979 »

Jo det kan sagtens være, han har :linski: Nu er han på ridebanen om dagen og bliver der, indtil dyrlægen har været forbi igen på tirsdag :-)
Balder nyder at være blevet bokshest utrolig nok :minna: Han har jo selskab hver nat af mor og følle :elsk: Og så får man bare de flere kys og kram, end når man går på marken :hhansen:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
Post Reply