Er det pinligt?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Er det pinligt?

Post by Frieser9460 »

Hahaha... god pointe, Ped. :viben:

Og jeg er helt enig med dig... "pinligt rent" og "pinligt ædru" giver ingen mening, medmindre man mener, det er mest rigtigt at leve i en svinesti eller vandre rund og være stangbacardi det meste af tiden... :ehh:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Er det pinligt?

Post by Stimata Doamna »

Gu' er det da pinligt. Jeg har fået kaffe og har været i bad, så nu skal der laves om på alt det pinlige. Afsted til stalden til 1. majfest med grill, boblevand ( :fuld: ) og heste! Det pinligt rene og ædru er kun en forbigående tilstand. Til gengæld kan man så gå hen og blive pinlig, når det pinligt ædru tager af :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Er det pinligt?

Post by aribeth »

Yerh Randi!
Raxacoricofallapatorius
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Er det pinligt?

Post by stinemull »

Ped du er vel egentligt altid lidt pinlig.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Er det pinligt?

Post by Gry »

For at besvare det sådan helt ærligt så tror jeg ikke at der er tale om at vedkommende der har GJORT det siger der er pinligt rent. Det er mere en frase som andre mennesker der kommer i ens hjem siger.

Forstået som at "Der var så pinligt rent at jeg ikke turde tage en småkage". Agtigt! Altså så man kommer med sit tøjfnuller og menneskelige "smuds" og sviner i det pinlige rene hjem.

I henhold til at være pinlig ædru - man kan godt sidde og blive pinlig på sine fulde venners vegne hvis man ikke er lige så fuld som dem. Det har jeg ofte prøvet XD
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply