Sådan en stolt ponymor...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by 99E »

...og jaJA!
Vi ved jo alle sammen, man skal trække omtrent 90% af fantastiskheden fra, når mødre praler.
:lea:

Det er ligesom folk, der siger deres nyfødte børn er pæne.
Det er jo pr. definition noget hormoninduceret sludder!
:linski:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by annetteB »

Jeg synes endelig du skal prale. Timmi er en fantastisk tøs, hun er kommet enormt langt med Dusty...og du er en awesome polymorf. Pral, for pokker!!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by MetteboDeluxe »

Så er der meldt til endnu et stævne på lørdag :-) LC og LB*. LC har han gået mange gange og LB* har de startet en enkelt gang før, hvor hun var for fokuseret på at det var LB og de desværre udgik med 3 stop (en hund forskrækkede dem begge på vej over et spring, ponyen går næsten i stå til det næste (der er et dobbeltspring), hun klemmer til ham, han springer lige op og ned og lander midt i forhindringen. Derefter mistede de begge lidt lysten/modet og fik efterfølgende 2 stop mere på samme spring)

Han kommer til at gå stævne 2 weekender i træk, men han er virkelig så totalt upåvirket og cool, at jeg ikke tror det stresser ham synderligt.

Og endnu engang - Tak skal I have!
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by 99E »

annetteB wrote:...og du er en awesome polymorf.

DYAC!!! :viben:

Ang. stævner to weekends i træk.
Det har jeg - og mange andre på Bornholm - ofte gjort. Så var det godt nok typisk dressur den ene weekend og spring den næste. Det kan man godt, hvis man starter de klasser, hesten er klar til og ikke prøver at gøre for mange ting pr. stævne.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by annetteB »

Argh. Nogle gange tror jeg, at min mobil hader mig :-D
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by MetteboDeluxe »

Jeg er en seriøst sej Polymorf! I hvert fald når jeg spiller mage i Wow ;)

Nej jeg tænker heller ikke det er problematisk for ham. I går skulle de springe lidt og jeg smed en kasse under et kryds. Ponyen opdagede den på vej over og så skal jeg da love for han satte af! Timmi blev på, men slog desværre sin fod, så i dag går turen til lægen og sikkert til røngten. Ikke at jeg tror noget er brækket, men sidste gang med hånden endte vi også i røngten.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sådan en stolt ponymor...

Post by Pia »

De er seje de to og så fine sammen :-)

Han er blevet en kæmpefin pony hos jer!

God bedring med barnet, nu gider vi ikke flere rideskader :linski:
Post Reply