sommertid og døgnrytmer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: sommertid og døgnrytmer

Post by Godzilla »

Jeg kan godt lide sommertid.

Jeg står, stort set ,aldrig op før kl 10 så det er lyst både vinter og sommer.

Men jeg kan godt lide at det er længe lyst, det passer bedre til min døgnrytme. :jeanie: Hvis jeg ikke forsøger at regulere min søvnrytme falder jeg i søvn ml 2 og 3 om natten og vågner ved 10-11 tiden. Om vinteren sover jeg mere, helst 9 timer.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: sommertid og døgnrytmer

Post by HeidiO »

Jeg melder, at jeg ikke er alene på matriklen om at have kludder i det indre ur.
De to gule er overhovedet ikke stået op, når Båb forsøger at slæbe dem ud om morgenen, de snorkbobler. Først skal de overveje om de orker at rejse sig, så skal de gabe lidt og strække sig og gabe lidt mere og strække sig lidt mere, og så kan det være at de er ved at være klar til at komme ud :hhansen:
Heidi
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: sommertid og døgnrytmer

Post by Lena »

HeidiO wrote:Jeg melder, at jeg ikke er alene på matriklen om at have kludder i det indre ur.
De to gule er overhovedet ikke stået op, når Båb forsøger at slæbe dem ud om morgenen, de snorkbobler. Først skal de overveje om de orker at rejse sig, så skal de gabe lidt og strække sig og gabe lidt mere og strække sig lidt mere, og så kan det være at de er ved at være klar til at komme ud :hhansen:


De skal da bææææææææææææres!!!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: sommertid og døgnrytmer

Post by udlandet »

Image
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: sommertid og døgnrytmer

Post by Lena »

udlandet wrote:Image



Men hvis jeg kun bruger den ene ende af tæppet, så giver det pludselig mening alligevel......... :hhansen:
Post Reply