Tidens tand eller plastikkirurgi?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Intunia »

Felis wrote:
JulieT wrote:Jeg har ikke overskud til at holde en skid, og sprutten kan jeg godt selv drikke. Jeg ville dog ønske at jeg kunne vise jer mit nye kamera, for det er herreblæret.

Julie



Forkert tråd :linski:

Hun troede nok, at vi ville komme og drikke sprutten, så hun kværnede det hurtigt selv, tsk. tsk.

:druk:
bla bla bla
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Godzilla »

JulieT wrote:Jeg har ikke overskud til at holde en skid, og sprutten kan jeg godt selv drikke. Jeg ville dog ønske at jeg kunne vise jer mit nye kamera, for det er herreblæret.

Julie


Du kan bare komme til træf og vise det frem :ide:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Godzilla »

JulieT wrote:Jeg har ikke overskud til at holde en skid, og sprutten kan jeg godt selv drikke. Jeg ville dog ønske at jeg kunne vise jer mit nye kamera, for det er herreblæret.

Julie


Du kan bare komme til træf og vise det frem :ide:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Ane »

jeg vil næsten tro det er denne her gunilla http://www.boots.com/en/No7-Instant-Ill ... r_1259475/

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Gry »

Jeg ville super gerne lige have en halv mil så jeg kunne rette op på det jeg mente var trist ved mit udseende.

Jeg har som I nok kan høre, allerede undersøgt priser og operationer ;)

Med dét har jeg det nok lidt a la folk der kan finde på at sidde og søge latterligt dyre huse ud, bare for at savle over dem og tænke "Hvis jeeeeeeg vandt den store pulje i Lotto en dag...SÅ!". Men indtil da? Ja så må jeg jo nok bare lære at leve med mine inperfektioner :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Godzilla »

Ane wrote:jeg vil næsten tro det er denne her gunilla http://www.boots.com/en/No7-Instant-Ill ... r_1259475/


Siden er midlertidigt lukket.

Jeg kunne tænke mig et sted hvor jeg kan gå hen og købe det. Prøver Matas eller Føtex.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Felis »

Gry Gressbakken wrote:Jeg ville super gerne lige have en halv mil så jeg kunne rette op på det jeg mente var trist ved mit udseende.

:)




Man kan altså ikke købe sig til tilfredshed med sig selv :linski:

At få foretaget kosmetiske operationer af forfængelighed er kun symptombehandling og svarer til at pisse i bukserne for at holde varmen.....det løser ikke det reelle problem, nemlig at man forsøger det samme som at lakere en bil uden at reparere den først...og den vil fortsat være rådden indeni..


Kosmetiske operationer er ok hvis det er for at afhjælpe rent fysiske problemer......men sgu ikke for at afhjælpe et problem inde i hovedet, der handler om manglende accept af den naturlige forandring der sker med ens krop og udseende grundet aldring...de burde i stedet konsultere en psykolog
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Stimata Doamna »

Her er der ikke noget, der hænger - hverken øjenlåg, patter eller røv - så jeg spekulerer ikke i botox eller operation.

Synes jeg, at der er for mange rynker om øjnene, bruger jeg bare noget creme (ligegyldigt hvad). Det plejer at fremkalde en kontaktallergi, der jævner alle rynker ud, så botox ville blive grøn af misundelse. Til gengæld er den røde farve ikke klædelig og kløen er ulidelig, så lidt rynker er sgu ok.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by BeritH »

Felis wrote:
Gry Gressbakken wrote:Jeg ville super gerne lige have en halv mil så jeg kunne rette op på det jeg mente var trist ved mit udseende.

:)




Man kan altså ikke købe sig til tilfredshed med sig selv :linski:

At få foretaget kosmetiske operationer af forfængelighed er kun symptombehandling og svarer til at pisse i bukserne for at holde varmen.....det løser ikke det reelle problem, nemlig at man forsøger det samme som at lakere en bil uden at reparere den først...og den vil fortsat være rådden indeni..


Kosmetiske operationer er ok hvis det er for at afhjælpe rent fysiske problemer......men sgu ikke for at afhjælpe et problem inde i hovedet, der handler om manglende accept af den naturlige forandring der sker med ens krop og udseende grundet aldring...de burde i stedet konsultere en psykolog


Felis, som altid har du jo svar på hvad der er rigtigt og forkert - i hvert fald i din verden, jeg vil dog vove den påstand, at det er en ekstremt unuanceret holdning og at den ikke nødvendigvis er den rigtige for alle mennesker. Og jeg synes faktisk at det er en letkøbt kommentar at påstå at folk har brug for en psykolog, hvis de ikke har samme holdning som du selv har. Har du en faglig baggrund for at visitere folk til psykologbehandling?

Ligeledes sætter du selvværd lig accept af den legemsdel, man ønsker at ændre på. Det er jo ikke nødvendigvis rigtigt. Man kan sagtens være tilfreds med sig selv overordnet set, selvom man er utilfreds med sine hængende øjenlåg eller flæsk på inderlårene. Hvis det, du påstår, skulle være tilfældet, så ville ethvert ønske om at tabe sig eller på anden måde ændre på kroppens nuværende tilstand være at sidestille med lavt selvværd.

Jeg forstå ikke, hvorfor det er så vigtigt at affinde sig med noget der irriterer en dagligt, når man har en mulighed for at ændre det?

Hvorfor skal man eksempelvis finde sig i en hængebug, hvis man nu har brugt 1½ år i træningscentret på at fjerne det fedt der var under huden ? (Der er jo ingen der får ondt i måsen af at man fjerner fedt i træningscentret - det er kun når man retter på skindet, der dækkede det hedengangne fedt, det bliver et problem for nogen).

Og hvis man nu har smidt førnævnte fedt, så resten af kroppen er blevet OK, men brysterne pga træning og vægttab ser forfærdelige ud, hvorfor er det så så stort et problem at rette op på det?

Jeg har fuld forståelse for at nogle lever fint med den slags skavanker, for mig er det folks eget valg.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Tidens tand eller plastikkirurgi?

Post by Godzilla »

Efter at jeg har tabt ca 6 kg. er mine bryster blevet næsten tomme. De er ikke særligt store men de hænger godt nok mere end før. Hvis jeg ville gøre noget ved dem, hvilket jeg ikke vil, så tror jeg at jeg ville få suget lidt fedt ud af maven, der er en smule der, og så få det proppet ind i brysterne. Ingen fremmedlegemer og kroppen kender fedtet.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply