Hey Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hey Februar!

Post by annetteB »

men vil man optimere sin tomatdyrkning, så er her et link om kunstbelysning/hvordan/hvor meget/hvor længe

http://www.veksthus.no/dyrking/tomat/lystomat.html
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hey Februar!

Post by 99E »

annetteB wrote:her i DK plejer man at kunne begynde med at så tomatfrø primo til medio marts - det værste der kan ske ved at de ikke få lys nok er, at de kan blive lige ranglede nok og kræve bedre opbinding, så I kan da gøre forsøget ;-)

Medio-marts passer mig fint... :jeanie:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Hey Februar!

Post by Intunia »

Jeg overvejer at anlægge et nyt STORT jordbærbed i år. Så jeg leder snart efter en masse Corona planter.
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hey Februar!

Post by annetteB »

de kommer på tilbud i plantorama i løbet af foråret. Jeg kan skrive herinde, når det sker.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hey Februar!

Post by 99E »

Jeg har SYET!!!
På en SYMASKINE!!!

Så er jeg klar til fastelavnshalløj på skolen i morgen.
Satser på at negle et rollespilssværd og låne noget sminke i SFO'en - så er jeg sortelvetsk nok til at skræmme de små og lege med de store.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Hey Februar!

Post by Intunia »

Har været i en ny skov på Cooper her i morges. Det var noget tæt flere steder, men han går bare igennem hvor andre nok skulle overtales lidt. Dejligt vindstille og let tåget. Bliver altid fyldt med energi af sådanne ture. :-)

I eftermiddag skal vi mødes nogle stykker med unger og spille bordtennis og badminton og nok også spise noget kage.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hey Februar!

Post by 99E »

Vi sluttede februar med 2,5 timers glimrende stand up-show med "ham fra Brian Mørk-show" (som han havde hørt sig selv benævnt), Hartmann og Fuhlendorf.
Det var, på trods af at starttidspunktet (21:30) normalt er min sengetid! aftenen værd. :jeanie:

Og så fik vi hængt ud med en af Mikkels ex-kolleger og stødte på nogle af hans klassekammerater fra folkeskoletiden...

Nu står den på laaaang weekend for mig - jeg har "fastelavnsfri" på mandag. :mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hey Februar!

Post by Godzilla »

Jeg vil også have jordbær.

Annette: Hvilket bær har mindst syre?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply