Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

i morgen får vi besøg af den murer der har muret stalddør mm op i løsdriften.

han lavede et superfint stykke arbejde, til pengene og til tiden, så ham vil vi gerne bruge igen. og så kan vi jo lige så godt få det gjort når jeg nu render hjemme alligevel.
der skal bankes et par murankre i nogle endegavle der slog flik flak for 5 år siden da der var jordskælv, og det drysser lidt fra dem så vi må hellere gøre et eller andet. når han så alligevel er har ,kan han få lov at lukke et par ubrugte ventilationshuller i nogle skillevægge mellem nogle rum, samt hullet i skorstenen fra da vi lavede nyt fyr.

og skal jeg lige på kort visit og lure på en venindes hest blive trænet af en bbh træner som jeg selv har haft kig på til at ride den fede svensker.
jeg ved jo ikke endnu om jeg kommer til at ride igen,- men vil gerne have ham både finpudset og motioneret uanset om jeg skal ride ham eller sælge ham.

jeg har desuden brugt adskillige timer i dag på at få styr på de to glasdøre og karme vi skal have bestilt til vores 1. sal hvor den langhårede snart skal smække nogle vægge op så vi kan få et par værelser mere. pt er der jo et stort multirum (lidt ubrugeligt for os) et badeværelse og et soveværelse. multirummet bliver i stedet delt op til 2 værelser som skal indeholde kluns og gæsteseng. hvor bliver det fedt når det bliver færdigt!

-Og Gunilla du gav mig lige dårlig samvittighed med dit tandlægebesøg, så nu har jeg endelig taget mig sammen og bestilt en tid...er lidt tandlægeskræk og så har man jo en tendens til at udskyde og udskyde...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Jeg har redet et par runder på min unghest i dag, for første gang :elsk:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

Pia wrote:Jeg har redet et par runder på min unghest i dag, for første gang :elsk:



Wuhuuu, det er fantastisk! :fest: :sanne: :ninie:
Var han sød?
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Januar

Post by Stimata Doamna »

Pia er i hvert fald i stand til at skrive, så hun er nok ikke kommet alvorligt til skade :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Totalt sød og dygtig og afslappet, det var lige hvad han var!

Jeg kan næsten ikke vente, til jeg skal derop igen :hhansen:
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Januar

Post by Anita »

Om 1 time er der afgang til Herning, chefen har inviteret os alle til håndbold landskamp i Boxen :askepot: :askepot: :jeanie: :jeanie:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Januar

Post by 99E »

Man ved bare, man ikke er HELT feberfri og topskarp endnu, når man i sin banan/ananas-smoothie glemmer... Ananas. :viben:

Til gengæld håber jeg et skud iskold frugtsmoothie med masser af vitaminer kan skræmme de sidste influenzarester væk.
Jeg savner mine klasser og vil på arbejde i morgen. NÅ!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Januar

Post by HHansen »

99E wrote:Man ved bare, man ikke er HELT feberfri og topskarp endnu, når man i sin banan/ananas-smoothie glemmer... Ananas. :viben:

Til gengæld håber jeg et skud iskold frugtsmoothie med masser af vitaminer kan skræmme de sidste influenzarester væk.
Jeg savner mine klasser og vil på arbejde i morgen. NÅ!


Det var godt du ikke også glemte bananen :viben:

God bedring!

Jeg er flad efter en dag med dobbeltarbejde - vi holder en kursusrække for vore kunder, og jeg er en af underviserne - deværre er min kollega i supportfunktionen sygemeldt, så jeg måtte passe den opgave også.. :traet: Det er hårdt at være på 2 steder på én gang... men det gik.. så vi gentager successen i morgen, der udvider vi bare konceptet med også at tage til Kbh så jeg skal derfor hjemmefra kl kvart i 5.. SUK :doed: Er endnu ikke begyndt at overveje hvornår jeg så skal op, men måske skulle jeg snart gå i seng...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Januar

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Nå.....men den blå og gul og gusten....suk...


Kan du uddybe den sætning?? :viben:

Det kan da ikke være så svært at finde en gammel bil til det der? Men det kommer selvfølgelig an på om man vil betale noget for den... Og så er der måske heller ikke samme udvalg i din del af landet?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Januar

Post by HeidiO »

HHansen wrote:
smukke-ped wrote:Nå.....men den blå og gul og gusten....suk...


Kan du uddybe den sætning?? :viben:



Den blå avis og gul og gratis :linski:

Jeg stod i træningscentret kl 8 sammen med manden - så nu er dagens træning klaret. Min ryg har det fantastisk efter træning, alene det kan snildt holde mig i gang. Det er simpelthen så rart at slippe for at have ondt.

Hestene er striglet og smidt på fold. Og om lidt kører vi til fødselsdagsbrunch hos min mor.
Heidi
Post Reply