Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Januar

Post by annetteB »

det er sjovt, når dyr kan se fjernsyn - det er ikke mit indtryk at alle hunde - eller katte, for den sags skyld - kan se tv.

Jeg har pludselig fået besked om en afbudstid på hospitalet imorgen, så min længe ventede og udsatte operation er pludselig LIGE NU!? Fuck altså! :-D
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Januar

Post by HHansen »

annetteB wrote:det er sjovt, når dyr kan se fjernsyn - det er ikke mit indtryk at alle hunde - eller katte, for den sags skyld - kan se tv.

Jeg har pludselig fået besked om en afbudstid på hospitalet imorgen, så min længe ventede og udsatte operation er pludselig LIGE NU!? Fuck altså! :-D


Jeg erindrer ikke at mine tidligere hunde har nydt tv i samme grad som Suka. Yndlingsudsendelsen er Americas Funniest homevideos, der optræder ofte både bolde og dyr :hhansen:

Held og lykke med operationen, har du sørget for at få sol på maven så sofapøllen ikke bliver alt for bleg?? Eller får du den farvet bagefter?? :linski: :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Januar

Post by annetteB »

mon ikke jeg bør få den indfarvet efter operationen? Den bliver under alle omstændigheder festligt stribet af strækmærkerne! :-D

Jeg har kun tidligere haft een hund, som virkelig fulgte tvskærmen med stor opmærksomhed, det var hvalpen PAX, som min gamle hund Lady i sin tid fik. Men vi har haft en del katte - især killinger - som gerne så tv.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Januar

Post by misssophie »

pøj pøj med operatioen Anette, håber du får et godt resultat

vores ene kat tænder totalt på at se formel 1,- når bilerne kører ud af billedet, kigger hun bag skærmen...
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Januar

Post by 99E »

Efter en lang, men god arbejdsdag (hvor ER det egentlig nogle søde klasser, jeg har - alle tre!) er en dobelt cappucino og hjemmebagt ostebrød med mozzarella og rosmaring ikke såååå skidt.
:jeanie:

Oven i købet kommer vi hjem til det geniale set-up:
Dagslyslampe + timer = dagslysagtigt lys i stuekøkkenrummet på trods af bulderpsykomørke udenfor. Naturligvis allerede tændt lidt før planlagt hjemkomst på hverdage.
:britta:
Os, der arbejder indendørs i de knap 5 timer, der er mellem solopgang og solnedgang (Wooohooo! Dagen/tiden ml. solopgang og solnedgang er allerede næsten en TIME længere!!!), må kompensere... Især de dage, jeg ikke har gårdvagt, er sådan en dagslyslampe "energi-forlængende" ift. at komme hjem til en dunkel eller "gyldent hyggelysagtigt belyst" lejlighed.

annetteB wrote:Jeg har pludselig fået besked om en afbudstid på hospitalet imorgen, så min længe ventede og udsatte operation er pludselig LIGE NU!? Fuck altså! :-D

Held og lykke! :mikkel: :mikkel: :mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Januar

Post by Godzilla »

Har været til tandlæge - 0 huller :jeanie: og kørt i tog og på cykel :plop:

Held og lykke med op _Annette og genoptræning Sophie.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Januar

Post by Frieser9460 »

Held og lykke med operationen, Annette. Og med genoptræningen, Sophie.

Pyha, 99E, har I kun 5 timers dagslys oppe hos jer??? :-o Så skal vi da godt nok ikke klage, selv om jeg synes, vinteren har været ualmindeligt mørk og kedelig her indtil videre... Men god idé med dagslyslampe. Ellers ville det da være til at blive tosset af med SÅ meget mørke.

Apropos mørke, så kvalificerer vejret sig nu også ganske udmærket i den henseende herhjemme, synes jeg. Alt er gråt i gråt... og surprise, surprise: Det regner!! Vi får ikke så meget mudder, her hvor vi bor, heldigvis, men til gengæld står der blankt vand overalt, efterhånden, fordi jorden slet ikke kan tage fra med alt det vand, der kommer. Må jeg gerne bestille en uges tørvejr, gerne med lidt blæst når bare det ikke stormer, og så derefter en god omgang frostvejr, evt. lidt sne... og SOL!!! Tak. :hhansen:

Lige nu tror jeg, at jeg vil fjerne de fede kat, som okkuperer mit skød og lave mig en kop varm kakao og lidt frokost. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Januar

Post by BeritH »

Held og lykke med operationen Annette - det skal nok blive godt :-)

Dyr og fjernsyn? Tja - Hysse HADER slanger, og hvis der viser sig sådan en på skærmen, så springer hun op og sætter kløerne i den (eller rettere, man kan høre kløerne når hun trækker dem ned ad skærmen). Men det er så også det eneste på skærmen, som hun viser interesse.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Januar

Post by 99E »

Frieser9460 wrote:Pyha, 99E, har I kun 5 timers dagslys oppe hos jer??? :-o Så skal vi da godt nok ikke klage, selv om jeg synes, vinteren har været ualmindeligt mørk og kedelig her indtil videre... Men god idé med dagslyslampe. Ellers ville det da være til at blive tosset af med SÅ meget mørke.

Der er i hvert fald kun 5 timer ml. solopgang og solnedgang - og det er et rart nok fremskridt, selvom jeg ikke ser meget til det til hverdag.
De knap hhv. 20 og 30 minutters pause jeg har formiddag og middag rækker ikke langt, hvis man både skal pakke sammen fra sidste lektion, finde materiale frem til næste lektion, snuppe en bid mad og sige hej til kollegerne/holde frokostmøde - og evt. få lidt lys.

Jeg har i hvert fald ikke set dagslys i dag - for i de lektioner, hvor der VAR godt dagslys, var vinduerne på den gode siden af skolen dækket af våd fygesne...

Så ind imellem er det helt rart at have gårdvagt - så når man da ud i noget af det der lys. :jeanie:

Men det er det værd. Når eleverne i den klasse, man lige har overtaget siger at det var en MEGAgod time, og at de glæææder sig til næste gang.
:elsk:

Eller når ens faste klasse bare er lige så stjernegode og sjove, som de plejer...
:elsk:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

I dag havde jeg et par timers ventetid til et møde, så jeg kom til at købe mig fem nye lækre bøger hos boghandlen *ups* men hvor er det lækkert at der ligger sådan en stak og venter på at blive læst :elsk:

Derudover er jeg ikke til at skyde igennem pt.: Min hest er erklæret frisk og i tiptop i sin krop, så nu kan jeg endelig komme rigtig i gang med ham, det er så fedt at jeg næsten ikke kan fatte det! :jeanie:

Så nu har jeg bestilt sadelmager, der skal komme og tage mål til en sadel til ham og så sy den. Den dag har jeg godt nok ventet længe på, synes jeg.
Post Reply