jeg er dårlig til det her..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: jeg er dårlig til det her..

Post by 99E »

Susmh wrote:Det ender altid som noget sært kombi noget, for jeg vil jo gerne en stor fest og gode venner, men på den anden side så orker jeg det bare ikke en uge efter juleaften. Kan man ikke bare flytte nytår en 14 dages tid, så ville jeg have lidt mere overskud til det.

Man kan lade være med at holde nytår og så invitere til fest i slutningen af januar.
Vupti.
Problem løst!
:jeanie:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: jeg er dårlig til det her..

Post by annetteB »

selve navnet er så traditionsladet, at jeg får det helt skidt allerede første gang jeg hører det - hvilket er hen omkring juli, når der er snak om planlægning af opsætning af juleudstillingen på mit arbejde.
:-D

Derfor er midvintermiddagen noget andet. Jeg sætter selv dagsordenen, fordi jeg selv har navngivet festligheden - og så er det meget muligt at den med årene også kommer til at forløbe efter en bestemt tradition :-D
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: jeg er dårlig til det her..

Post by Annemaja »

Tha - her bliver julen efter overskud og humør! Dvs at den ikke blev til noget i år. Ikke engang en minimal gramgren blev det til her i huset. Juleaften blev til noget for vi holdt den hos min eksmand, der iøvrigt også var underskudsagtig og kun gad vores 2 døtre min kæreste og mig...! Han købte træ, lavede ænder og en gås, jeg lavede brune kartofler, risalamande og rødkål - og kæresten fremstillede konfekt og købte mandelgave! Nemt!

Gør det til hvad du orker, og lad andre lave de ting de vil have som du ikke orker.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: jeg er dårlig til det her..

Post by Ane »

Sus - det kinesiske nytår falder den 31 januar 2014 - kan du ikke bare fejre det? :druk: :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: jeg er dårlig til det her..

Post by Stimata Doamna »

Ydermere er 2014 hestens år hos vore asiatiske venner - det er da en god grund til at fejre kinesisk nytår :-)

Jeg er i øvrigt også født i hestens år.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: jeg er dårlig til det her..

Post by Susmh »

Det med at fejre kinesisk nytår i stedet, det vil jeg stærkt overveje næste år.
Vi endte med at holde sammenskudsfest med naboen, det var super, lige et niveau hvor alle kunne være med.
Susanne

Always look at the bright side of life.
Post Reply