Glædelig december!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Glædelig december!

Post by MetteboDeluxe »

Vi havde i hvert fald :) Glædelig jul til alle!

Men for ind i h... hvor jeg snart skal bruge noget xy i mit liv. Overvejede at overveje min (ellers meget nuttede) stedlillebror. Nogen der har en sød ven?
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Glædelig december!

Post by Dorte Hansen »

MetteboDeluxe wrote:Vi havde i hvert fald :) Glædelig jul til alle!

Men for ind i h... hvor jeg snart skal bruge noget xy i mit liv. Overvejede at overveje min (ellers meget nuttede) stedlillebror. Nogen der har en sød ven?



Jep, og han trænger så meget til noget XX i sit liv.

Men da han er så vanille som de næsten fåes, er i nok ikke et ret godt match. (og så er han bange for heste)
Nu med køter-bande!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædelig december!

Post by 99E »

Megahyggelig aften!

Vi havde masser af tid heeeele dagen - det eneste tidspunkt, det skulle gå lidt hurtigt, var de 10 minutter før Disneys Juleshow, hvor hunden lige skulle lyn-luftes og alting ellers var klar til eftermiddagsprogrammet og en gryde mulled cider stod på komfuret...
Først juleshow med småkager ov cider.
Derefter et kvarters tid til at klappe lidt på anden (hælde væde ud af stegesoen) og fylde kopperne og den slags...
Så halvanden times fælles gaveoppakning med Mikkels forældre i DK (HURRA for FaceTime)...
Så lige så stille gøre middagen klar... Tage anden ud af soen og brune skindet, koge kartofler, jævne sovs osv.
Andeparty aka. julemiddag
Slå mave på sofaen - fodre hunden med den rå andehals, lever mm. og bladre i julegaverne og slappe af...
Ris a la mande-hyggespisning og mere afslapning med varm kaffe og den slags.

Nu har vi spist den obligatoriske ris a la mande til morgenmad med en kop kaffe til - hunden soooover og jeg overvejer at kaste mig over strikketøjet, så jeg kan blive færdig med mit nuværende projekt og komme i gang med noget af det i strikkebogen fra svigermor.
:jeanie:

På et eller andet tidspunkt skal vi nok også ud i den friske luft med den juleslatne hund. :linski:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply