Glædelig december!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

har købt barf i stride baner, ny kurv og dækken til ny hund

sidder og feder den nu...
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Glædelig december!

Post by HHansen »

Får gæster om et par timer - men vi er færdige med rengøring og næsten færdige med alt andet - skal bare i bad og klæde om. Dejligt at have god tid :-) Mangler at finde soveplads til de sidste 2, lidt af en udfordring med 11 overnattende gæster :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Glædelig december!

Post by 99E »

Grønlandsk halvfabrikata er fx en frossen, rullet, snøret og med persille fyldt lammerullesteg.
Sådan en er nu smidt i en stegeso med en slat hvidvin i bunden. Så kan den langtidsstege i ovnen mens vi laver 117 andre ting - drikker kaffe, køber ind og pakker kalendergaver ud, fx.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Glædelig december!

Post by HeidiO »

Vi endte med at handle, så blev det klaret!
Der var faktisk forbavsende ok plads i supermarkedet, men på hovedgaden var der menneskemylder og i Tigerbutikken stod de i kø ud af butikken, og den er ikke lille... :-o
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

har lavet mad hele dagen med min veninde,- og samtidig delt et par flasker rødvin.

hold da op den var god den rødvin.....

fik desuden lige sagt god jul til diverse mennesker der kiggede forbi,- ganske hyggeligt...

-sådan skal en jul være efter min mening...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Glædelig december!

Post by Pia »

Hvilken rødvin drak I Missophie?

Jeg er lige kommet hjem efter en tophyggelig ose-shoppetur med veninden, fuldstændigt impulsivt og rigtig tiltrængt :elsk:

Bagefter fik vi lidt god mad og nu sidder jeg i sofaen med et glas vin og bestiller "Den danske Borgerkrig 2018-2024" Den glæder jeg mig til at læse!

http://politiken.dk/kultur/boger/interview_boger/ECE2095978/forfatter-forudser-borgerkrig-i-danmark-i-2018/

I morgen skal jeg bare hygge med datteren, jeg tror vi tager en dag i byen og julehygger med cafe og slentreture i gågaden, der kommer rengøring og så gider jeg ikke være hjemme imens.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Glædelig december!

Post by Stimata Doamna »

Vækkeuret ringede kl. 5.... Nu er vi hos mine forældre, og om lidt vil vi køre til den bed and breakfast, der har tilbudt os husly julen over. Mod beskeden betaling :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Glædelig december!

Post by Pia »

Stimata Doamna wrote:Vækkeuret ringede kl. 5.... Nu er vi hos mine forældre, og om lidt vil vi køre til den bed and breakfast, der har tilbudt os husly julen over. Mod beskeden betaling :-)



I kunne da bare have brugt det sædvanlige :linski:

Måske lidt langt at pendle, men alligevel…

Ses vi i julen? (Har ikke sendt gaven til AK, post DK har svigtet os for mange gange)
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Glædelig december!

Post by misssophie »

Arroal Selection 2009 og Arrocal Passión 2010

-de gav god varme i kinderne....
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Glædelig december!

Post by HHansen »

Skal ud og købe den sidste julegave lige om snart.. Ah så pyt, de sidste 4 gaver :hhansen: Men det er sådan noget som det til hunden, og til manden fra hunden osv.. så det går nok.

Så skal jeg også have fundet en flæskesteg som jeg kan medbringe til juleaften - og så gik det pludselig op for mig at jeg da nok også liiiige skal købe ind til mad i dag og onsdag - det ville sgu være typisk mig at glemme at proviantere til første juledag bare fordi vi ikke skal noget :viben:

Tagger datteren med ud så vi kan spise frokostsushi sammen :aribeth: Hun trænger til lidt tid med sin moar kan jeg mærke på hende - så det skal hun have :elsk:

Og så skal jeg bare have pakket en masse meget store meget uhåndterbaregaver ind... Hvorfor ender jeg altid med at købe sådan nogle håbløse tilng... :hva:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply