Hvad skal du i julen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Hvad skal du i julen?

Post by misssophie »

Normalt holder vi jul hos den langhåredes familie, men eftersom jeg stadig er vandret-liggende det meste af tiden, bliver det hos os i stedet.

Resten bliver vist afslapning, men det har ham den langhårede også brug for efter al den opvartning af mig...

God. Jul!
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvad skal du i julen?

Post by aribeth »

MEGET!

vi starter den 22. med et heldagsarrangement, den 23. med aftensmadsarrangement, den 24. er her. Vi bliver 17 i alt... de to af dem er bitte små babyer.
Den 25. er det le grande familiejulefrokost. Den 26. er det le ikke så grande familiejulefrokost og den 27. er det endnu en grande julefrokost... og så tror jeg vi er færdige med julen!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Hvad skal du i julen?

Post by BeritH »

Det bliver en forholdsvis rolig jul, og jeg har for første gang i rigtigt mange år fri mellem jul og nytår :-) - I love my new job!!

Vi skal være hos mig juleaften, og vi bliver 10 personer, men ellers har jeg faktisk i år igen planer om julefrokoster m.m. og det passer mig ganske godt :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvad skal du i julen?

Post by annetteB »

jeg skal holde juleaften for ungerne inkl Idas søde kæreste. Ida krævede at det blev "rigtig jul" og ikke som jeg plejer en midvintermiddag uden juletræ og den slags, for "Bin har aldrig holdt dansk jul"!
Nah. Jeg håber det kommer til at gå godt, for det har jeg nærmest heller aldrig - de plejede min far at gøre, og siden han døde i maj 2008 har jeg ikke holdt jul.
:plop:

Jeg er sygemeldt og sæsonfyret tillige så der jongleres med pengene for at få det hele til at gå op, men mon ikke det går? Det plejer det jo.
Julen stopper d. 25 for d. 26 fylder Aja år.
Hun bliver 20. Det er ikke til at forstå at jeg har så store børn nu?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvad skal du i julen?

Post by HHansen »

I år har vi den jul hvor vi ikke selv holder jul - så min husbond tager til sin familie på fyn og jeg holder jul med mine børn og min eksmand hjemme hos ham. Vi bliver kun 6 og det er ret fredsommeligt.
Den 25. laver vi ikke noget. Regner med vi skal i bio og se Hobbitten.
Den 26. er der julefrokost hos mandens familie og den 28 holder vi så julefrokost her for alle mine børn, samt min søster og hendes voksne børn.

Nå ja og så starter vi på lørdag med venne-julefrokosten som også er hos os.. men det er den nemme fest, for alle gæsterne har mad med, vi står bare for borddækning og drikkevarer :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Hvad skal du i julen?

Post by HeidiO »

Vi holder juleaften herhjemme, min farmor og svigermor kommer. Begge de gamle glæder sig og det gør vi også.
Der skal laves lækker mad og hygges hele aftenen.

Før og efter jul skal vi ses med både venner og familie, som det passer ind i programmet.
Heidi
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Hvad skal du i julen?

Post by Intunia »

Vi holder Jul herhjemme sammen med svigerne. Maden har jeg tørret af på dem, for jeg skal til eksamen snart....
Den bedste undskyldning i hele verden.
Jeg har ikke købt gaver eller noget endnu, eller pyntet, eller lavet nogen former for søde sager, men det sker vel som det plejer den 23.
Det fedeste ved Julen er nu, at fra nu af bliver det lysere :jeanie: Jeg er dødtræt af at skulle gøre alt med pandelampe på.
bla bla bla
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Hvad skal du i julen?

Post by KatieKat »

Aner det ikke faktisk...
Jeg skal flytte. Og være på Bornholm.... Sådan noget...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hvad skal du i julen?

Post by Stimata Doamna »

Køre bil.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hvad skal du i julen?

Post by Lena »

Jeg har fået uventet "juleferie", så der skal bare hygges. Juleaften hos os med børn og svigersøn. 1. juledag ren hygge og afslapning, rester og lækker julefrokost...... 2. juledag ren hygge og afslapning.
Post Reply