November....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November....

Post by Stimata Doamna »

Jeg har været i teater (= i kælderen under et værtshus) og se Translations om ... Ja, oversættelse. Blandt meget andet. Oversættelse af irske stednavne til engelsk, tolkens oversættelse (hvor meget Lan man pynte på det, folk siger), og så lige en lille kærlighedshistorie. Interessant - og med dygtige amatørskuespillere, der ikke behøvede at spille skuespil for at få den irske accent igennem :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: November....

Post by Godzilla »

jeg flytter hjem i skuret p.t. Køkkenet er færdigt (næsten) så nu kan jeg bo her. Weeee! !
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November....

Post by misssophie »

hvor meget har du fået lavet Gunilla? kun rør eller er det grebet om sig med andre ting også?
Misssophie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November....

Post by Stimata Doamna »

Hvor er det dejligt at høre, Gunilla! Hjemme er bedst :elsk:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: November....

Post by HeidiO »

Øv, vi skulle have været inde at se Mette Lisby i aften, men det er blevet aflyst pga sygdom.
Så må vi finde på noget andet, er bare lidt tom for ideer lige nu.
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November....

Post by 99E »

HeidiO wrote:Øv, vi skulle have været inde at se Mette Lisby i aften, men det er blevet aflyst pga sygdom.
Så må vi finde på noget andet, er bare lidt tom for ideer lige nu.

Jeg anbefaler Anders Matthesens seneste DVD "Anders", evt. købt over iTunes. :mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: November....

Post by HeidiO »

99E wrote:
HeidiO wrote:Øv, vi skulle have været inde at se Mette Lisby i aften, men det er blevet aflyst pga sygdom.
Så må vi finde på noget andet, er bare lidt tom for ideer lige nu.

Jeg anbefaler Anders Matthesens seneste DVD "Anders", evt. købt over iTunes. :mikkel:


Kun et enkelt problem :hhansen:
Vi er ikke til Anders Mathhesen, ellers et godt bud.
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November....

Post by Pia »

Vi har været i Roskilde og ose i dag (købte også Anden på DVD + 'noget standup' med Erik Clausen)
Signe fik shoppet lidt tøj og så fik vi en god frokost i Rådhuskælderen bagefter.

Vi kom også til at købe Summerbirdchokoladekalendre til os alle sammen, *uhm* SÅ må det gerne blive julemåned :jeanie: + En spændende portvin, som vi skal se om kan måle sig med den vi drikker i Luxembourg. (Kan den nok ikke)

Bagefter var vi en tur i Dyrenes centrum, det er en ok god butik og vi fik handlet lidt uundværligheder til ponyerne og stalden.

Om lidt skal Signe til pyjamasparty og så skal vi enten et smut i stalden eller vælte på sofaen med en DVD og et glas vin.

PS.
Vi stod og så på det der Skylander og Disneys udgave (infinity), jeg har lidt svært ved at se fidusen i det, imens mand og børn forsøger at overbevise mig om det er toppen af al morskab i hele verden. Er der nogle der har sådan noget, som kan fortælle mig, hvori det saliggørende i konceptet befinder sig?
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: November....

Post by aribeth »

Max har Skylanders og har virkelig brugt meget tid på det... også sammen med os... ja vi har sågar spillet det når ungerne var i kommet i seng :hhansen:

Jeg synes det er ok... men det er godt nok en pengemaskine, for man skal have en skylander fra hvert element for at man kan komme ind i de forskellige skjulte baner og så griber det jo om sig for så kunne det også være skægt med den skylander og den skylander og den skylander...
Men der er mange timers underholdning i det... og skylanders er på dansk... det er fedt!
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November....

Post by Pia »

At det er på dansk er et klart plus. Lige nu spiller de Donkey Kong på wii'en, det går vildt for sig!
Jeg synes bare den bliver brugt for lidt til, jeg gider have flere spilledimser stående…

Vi har været vildt produktive i dag! Fået vinterklargjort haven, gjort hovedrent i sadelrummet og sat lidt flere sadelknægte etc. op, det blev rigtig godt!

Signe fik redet sin pony, de er blevet så dygtige de to. Jeg fik longeret min, han er ved at være klar til at skulle tilrides videre meget snart, elsker at arbejde med den hest, han er bare så sjov!

Nu overvejer jeg at rydde køkkenet og så vælte i sofaen med et glas vin og en god bog!
Post Reply